­

Antwoord: Luifel gezocht

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Luifel gezocht

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Alex Gielis
30 jul 2018 18:47

Ik heb 2 adressen voor je in nederland die je kan benaderen.

Bade Accessoires Groothandel
Sam Bakvis, Bianca Bravenboer, Frank Bakvis
Drukkereij 7
4651 SL STEENBERGEN (NB)
Tel 0167 566665 Fax 0167 560017
E-mail: info@bade.biz

en:
OCS Recreatie
Amarliestraat 40
7554 TV HENGELO
Tel 074 2455680 Fax 074 2439655
E-mail: info@ocs-recreatie.nl

Beide adressen staan op de site van Fiamma voor technische ondersteuning. Ik denk dat zij jou beter kunnen helpen als welk ander.

30 jul 2018 18:27

Heb destijd wel 'n brief naar de fabriek in Italie gestuurd speciaal vertaald naar het Italiaans maar nooit bericht terug mogen ontvangen.Wel zonde want op het draaimechanisme na is hij best in goede staat.

• René Spruit
30 jul 2018 18:13

Jan ?

Woon je in de buurt van Heerlen ?
Anders kan ik samen met je kijken naar een oplossing.
ik weet dat er ook die draaimechanieken te vervangen zijn. Ik heb die een bij Stassar zien liggen in het heel vroege begin van dit jaar. Maar of die ook Fiamma was, dat durf ik zo niet te zeggen.
Maar ook van Fiamma weet ik echt alles is na te bestellen.
Ook hoorde ik op voorjaarsmeeting van iemand die hem omgebouwd had naar electrische aandrijving.
Dus zoek gerust even verder en gun jezelf de tijd ervoor.

En anders wil ik hem wel. spreken we elkaar er via persoonlijk berichtje wel verder over.
Succes
groeten
René

• Alex Gielis
30 jul 2018 18:10

Heb je de Fabrikant zelf al een aangeschreven?

30 jul 2018 18:00

Het draaimechanisme (kunststof) is totaal dol gedraaid overal gezocht voor vervangende delen tot in Italie toe maar voor dit type is geen vervanning te krijgen.Bij de Wit in Schijndel waren de onderdelen ook niet te krijgen.Het gaat om de onderdelen 98655-432 en 255.De knikarmen en de rest werken nog goed.Zal eens bij Stasser in Heerlen proberen.

• René Spruit
30 jul 2018 17:44

Hoi Jan

De wit in Schijndel en Stassar in Heerlen Limburg, hebben ze het niet bestellen ze het voor je ,
Maar bij Stassar zag ik een heel rek vol reserve onderdelen.
Bij de wit kan je de site raadplegen of hun eens bellen

Als je zeildoek weg is , dat is ook makkelijk genoeg te vervangen en op de weekmarkt nog wel te krijgen zelfs.
Mocht jij een nieuwe / andere aanschaffen, neem ik graag jouw oude over >> tenzij alle armen En scharnieren En het opwindmechaniek gedeelte ook de weg kwijt zijn.
Dus laat maar horen wat er kaduuk is :-)

Groeten
René

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden
­