­

Antwoord: Versnellingsbak dingetje

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Versnellingsbak dingetje

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard
01 aug 2018 23:23

Top! En nu schakelt het weer zoals het hoort neem ik aan?

• Chris Scheepers
01 aug 2018 22:00

Heren super bedankt voor jullie input.

Ondertussen bij de mercedes langsgeweest en rubberen ringetje gevonden.

C.

• Gerard
30 jul 2018 22:02

Hallo Chris, de link die Alex stuurde is een beetje vervuild met wat off topic dingetjes. Je zou de thread vanaf ongeveer hier kunnen beginnen te lezen. Of vanaf het begin natuurlijk ;)

We spreken hier wel over een andere versnellingsbak dan de jouwe, dus mogelijk zijn de nummers anders. Maar het principe is identiek. Je zou wellicht met je VIN nummer (chassisnummer) bij de onderdelenbalie van een mercedesdealer kunnen langsgaan. Grote kans dat ze je kunnen helpen!

• Alex Gielis
30 jul 2018 21:09

Als je lid bent van de club dan kan je hierover een heel mooi topic lezen, waar alle info instaat.

Hier in iedergeval de link: reparatie versnellingsbak

• Chris Scheepers
30 jul 2018 20:40

Goedenavond allemaal.

Ben sinds vorig jaar eigenaar van een 307D en heb zonder problemen kunnen rijden en genieten. Maar van de week ging het mis, wou schakelen van 1 naar 2 maar roerde in het luchtledige.
Na enig speurwerk gevonden dat er een kunstof ringetje die tussen de versnellingpook en de versnelling zit versleten is, zeg maar stuk. Nu ben ik aan het zoeken waar ik deze ringetjes kan vinden in totaal zijn er 3 dus wil ze eigenlijk gelijk maar vervangen. wie kan mij hierbij helpen.

foto's toegevoegd ter verduidelijking hoop ik

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden
­