­

Antwoord: Standkachel benzine.

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Standkachel benzine.

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P. Hendriks
10 mrt 2020 20:36

Kom er komende 2 weken niet aan toe maar ga zeker even proberen wat er gebeurt als ik een draad met een lagere weerstand gebruik.

• Gerard
10 mrt 2020 20:29

P.J. Bottema schreef : Maar ik zou wat doen aan die draden.

Precies. Verreweg de goedkoopste en betrouwbaarste aanpak.

• P.J. Bottema
10 mrt 2020 20:21

Je kunt ook even bij een accuhandelaar of autogarage langs gaan. Maar ik zou wat doen aan die draden.

• P. Hendriks
10 mrt 2020 20:08

Precies zoiets heb ik nodig: bcdn.hbm-machines.com/images/cache/hbm-2...x1080-1d05337c8d.jpg

En dan met het opschrift accu goed of accu in kachel gooien om maar weer wat on topic te komen...

• Gerard
10 mrt 2020 14:07

Vast wel. De meeste meten de laadspanning, de spanning in rust en de spanning bij grote belasting. Daar komt dan een groene, gele, of rode indicatorkleur uit. Ze zijn er vanaf minder dan een tientje tot een paar honderd euro. Een goedkope vind je hier. Voor wat het waard is, ik heb er geen ervaring mee. Zelf meet ik de rustspanning , de spanning bij een serieuze laadstroom dan wel de spanning bij een serieuze ontlaadstroom. Dan weet je gauw genoeg of een accu nog leeft of (bijna) dood is. Maar er is helaas geen kant en klaar recept voor voor relatieve leken op dit gebied.

(we raken inmiddels wel wat off topic ;) )

• P. Hendriks
10 mrt 2020 13:14

Ik was er al bang voor.. Zijn er testers voor die accu verkrijgbaar?

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden
­