­

Antwoord: Radiator om616 oem3095001702

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Radiator om616 oem3095001702

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Siebe idzerda
16 apr 2019 07:43

De radiator is vervangen door een nieuwe. Bedankt voor het meedenken!

• R.P.M. van Leeuwen
05 apr 2019 09:43

Hallo Siebe , ik heb goede ervaring met radiateur service bijl in Haarlem

De bovenzijde en onderzijde wordt losgesmolten en er wordt dan een nieuw ""blok"" ingezet.
Ouderwets bedrijf met nagenoeg dito prijzen.Ik had begrepen van mn broer,en op dit forum dat ze tegenwoordig ook aan verzenden doen.
Aan de bovenzijde en onderzijde mankeert eigenlijk nooit wat.
Afgelopen week zag je op discovery bij wheelerdealers aflevering austin healy 3000 heel goed hoe dat revisie proces gaat.
Hopelijk vindt je anders in je eigen regio een radiateur revisie bedrijf
P.s 1 minuut googlen leverde dit op; www.auto-onderdelenexpert.nl/prasco-7461237 , klik op oem nummer, op voorraad..

Succes Rene

• Alex Gielis
04 apr 2019 14:46

Ik zou zeggen, laat maar repareren, zal lastig zijn een hele te vinden, meestal worden ze vervangen omdat ze.......... (vul maar in)

• Siebe idzerda
04 apr 2019 13:52

Gisteren bleek de aangeschafte tweedehandse radiator ook te lekken. Aangezien ik deze al een tijdje geleden gekocht had wilde het demontagebedrijf mij hiermee niet helpen. Heeft iemand er nog een op de schappen liggen voor een leuke prijs?

• Siebe idzerda
23 okt 2018 14:01

Hallo,

Hallo,
Ik ben opzoek naar een radiator voor op mijn om616 blok. Er zit nu een oem 3095001702 op. Reviseren is nog een optie maar wellicht heeft een van jullie een goedkoper aanbod.
Alvast bedankt.

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden
­