­

Antwoord: gevraagd camper

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: gevraagd camper

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J.T.L. Maassen
28 nov 2018 20:04

Hallo Paula,

Jullie zoeken een Mercedes Bus.
Ik heb een “zo goed als nieuwe” Mercedes 709 D uit 1989 met slechts 22.000 km. op de teller. Het is een 9-persoons auto met een laadvermogen van 2000 kg. en heeft nog APK.
Hij is voor mij (nog) niet zo interessant omdat ik nog een jaar moet wachten tot deze auto in de overgangsregeling valt. Momenteel is hij voor mij te duur in de wegenbelasting.
Indien interesse stuur ik enkele foto’s.

Groeten, Jos

• P. Blauw
26 nov 2018 11:23

Top je hoort van ons. Wie weet is het m!

• Thibaut Exelmans
25 nov 2018 15:43

Hey Paula, Ik heb een mooie Mercedes 613D camper te koop waar om mooi te zijn eigenlijk een nieuw interieur in moet. Maar het is wel een heel mooie roestvrije basis om mee te beginnen. Op C-rijbewijs en met een laadvermogen van 1.5 tot 2.5 ton (afhankelijk van wat de inrichting wordt natuurlijk) Vraagprijs valt net binnen budget. Contacteer me even via mail op thibaut.exelmans@telenet.be voor meer info en foto's

groeten
thibaut

• P. Blauw
22 nov 2018 20:21

Beste Clubgenoten,

Mijn zus en zwager zijn op zoek naar een fijne camper. Ik heb ze besmet met onze mooie veelzijdige camperbus. Door een snelle verkoop van hun huis zijn de plannen om een reis te maken ineens dichtbij. En net nu de meeste bussen in de stalling staan en niet op marktplaats..
Dus ik stelde voor een oproepje te doen hier op dubbellucht. Ze zoeken een ruime camper en het liefst op c rijbewijs met genoeg laadvermogen. Ze willen met 4 kids op pad, dus 1 of 2 keer verlengd is wenselijk. Zelf afbouwen/naar smaak inrichten geen probleem. budget rond de 8000 euro
Dus heb je iets te koop staan of heb je een goede tip dan hoor ik dat graag. Kunnen we straks samen naar de dubbelluchtweekenden:cheer:
Alvast bedankt voor het meedenken,
groeten Paula

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden
­