­

Antwoord: Ruimte om MB 711 (6mtr) om te kunnen bouwen

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Ruimte om MB 711 (6mtr) om te kunnen bouwen

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
17 jan 2019 10:10

Hallo Daniela, wat goed dat je dit zo heb kunnen regelen!
Ik ben destijds zelf op de scooter in het voorjaar alle boerenbedrijven in mn regio afgeweest , maar overal nee....
Gaaf hoor dat je het zo heb kunnen oplossen, succes met de ombouw!

Mvgrt Rene

• D Dingenotto
17 jan 2019 08:39

Hallo Rene,
Wow, dank je wel voor al deze informatie en de moeite die je hebt genomen!
Wat sleutelplekken betreft ga ik dit zeker meenemen, wat een ruimte betreft is dit gelukkig opgelost. Ik heb een plek in een schuur op een boerderij gevonden waar ik vanaf april (als de nu gestalde campers etc. voor het seizoen weggehaald worden) tegen een betaalbare prijs gan staan en ombouwen. Helemaal blij!

• R.P.M. van Leeuwen
16 jan 2019 10:45

Bij de heining in westelijk haven gebied zijn bv sleutel plekken te huur .In Alkmaar zit ook een dhz garage waar je sleutel ruimte kunt huren ,Echter per uur. Is volgens mij iets van de gemeente zelf wat ik hoorde.In heemskerk ook nog , maar dat is niet gezellig en duur.

In velsen noord zit ook nog een autohobbyclub , als je velsen noord binnen rijdt eerste rechts , tweede straatje links...grote bruine keet verscholen in een bossage.. staan vaak projecten voor langere tijd weet ik.Mischien kun je lid worden ( ik ben dat in een ver verleden geweest)

In castricum /Bakkum, tov de oude audi dealer zit nog spuiterij devri, die verhuurt ook wel sleutel plek , maar dat zou ik eerst even overleggen wat je wilt.Er is altijd wel wat te regelen , dit jaar stopt de oude baas ermee.Hij heeft nog een site.ne heb je , ja kun je krijgen.

Probleem bij huren van garages is dat men niet wil dat je gaat sleutelen. Ook stallingen wachten er niet op. Ook even bij heerhugowaard zit een auto hobby club/ dhz garage. volgens mij zit dat daar op dat oude industrie terrein noord?
Probleem is dat je dat soort clubjes niet snel op google vindt...Dus zoek eens op dhz garage. ze zijn er nog ...
Ander idee is om eens te informeren bij anti kraak instanties die grote bedrijfspanden bewoont houden , bv zwerfkei, of bij woning cooporaties .In zaandam zag ik laatst bij een aantal vormalige grote woonwinkels die nu bewoont worden via zwerfkei dat mensen er een oude leger ambulance aan het ombouwen waren , dus vandaar dit idee.Er zijn vele anti kraak instanties .
Zelf heb ik een paar jaar terug in alkmaar noord /ouddorp 2 garages gehuurd voor 30,- per stuk via een site van kennemer wonen , tapje direct te huur.In het contract stond dat dit was tot te sloop ...dat was toch ruim 3/4 jaar ! precies genoeg voor mn project van destijds.

Zoals beide gerards al zeggen en ik uit heemskerk kan beamen is dat sleutel ruimte /stallen van een oude bus gewoon weg een drama is.Zelf stal ik mn bus in schagerbrug. Het sleutelen heb ik op mn werk gedaan , waar de luxe van een autohobby club is op 2 locaties , helaas niet voor niet medewerkers...Maar ik ben zelf ook flink de mist ingegaan om na aanschaf van de bus in zee te gaan met een goede kennis ,om daar te stallen en te sleutelen.Eind van het liedje was dat de tent failliet ging , ik niet bij mn bus kon en 2,5 jaar veel stilstand schade had....dus maak goede afspraken...

Succes! mvgrt Rene

• Gerard van Egmond
15 jan 2019 14:04

Via Garagepark.nl zijn ook wel eens units te huur of te koop. Maar de vraag is kennelijk groot en de beschikbaarheid dus beperkt. Garagepark zit ook in Haarlem en Purmerend.

• Gerard
15 jan 2019 12:42

Hallo Daniela. Ik moest ff op mijn mobiel zoeken . Het gaat o.a. om de units achter deze link .

Er staat ook nog een andere unit op dit complex te koop . Zie hier . Wellicht is die ook te huur.

Verder op de begane grond nog een nette unit te koop zonder makelaar. Wellicht ook te huur. Als je interesse hebt kan ik je de gegeven van de eigenaar verstrekken. Stuur me dan een persoonlijk bericht.

• D Dingenotto
15 jan 2019 12:27

Hallo Gerard, dank je wel. Hoe heet dat complex? Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik moet zoeken omdat gewone garages etc te laag zijn.

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden
­