­

Antwoord: Draaiende beugel op gasoverbrengingstang van gaspedaal in L409

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Draaiende beugel op gasoverbrengingstang van gaspedaal in L409

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• G. Wildschut
22 jan 2019 15:40

Gelukt. Aan beide kanten ring met getande ring en alles flink vastgedraaid. Mijn dank! Tevens een post van een aantal jaren geleden (Pieter Bottema: dank) opgevolgd: reinigen van de stang overbrenging van links naar rechts aan de achterkant van het motorblok. Dat zat flink vast! Nu werkt het weer zoals het hoort: lekker soepel.

• P.J. Bottema
17 jan 2019 21:33

Of groter boren en een pasbus of ringetje erin

• Alex Gielis
17 jan 2019 20:05

Een ander oplossing is om aan beide zijde van het plaatje een getande ring te plaatsen en dan de boel goed vastdraaien. Die getandering hoort er sowieso aan de moer zijde op te zitten en ik vermoed dat deze nu niet aanwezig is.

17 jan 2019 19:21

Dat is een duidelijke foto. Ik zou het uitgesleten gat een beetje dicht lassen en weer op maat uitboren en vijlen.

• G. Wildschut
17 jan 2019 17:00

Nog een keer proberen om de foto te plaatsen.
Ik zie hem niet terug en mijn antwoord ook niet.

Bijlagen:
16 jan 2019 20:40

Hallo Gerard (veel voorkomende naam in dit forum),

Het is me niet helemaal duidelijk om welk gat het gaat maar als je het onderdeel losmaakt kun je er misschien een plaatje oplassen met het juiste formaat gat. Misschien kun je een foto posten zodat we kunnen zien wat er precies is uitgesleten.

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden
­