­

Antwoord: Nieuwe of gereviseerde kachelradiator en andere kacheldelen 508D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Nieuwe of gereviseerde kachelradiator en andere kacheldelen 508D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Thibaut Exelmans
14 mrt 2019 14:22

Onderwerp mag op slot, ben inmiddels geholpen.

• Gerard
15 feb 2019 14:31

Hallo Jan. Als je je zou onthouden van uitingen van schijnbare frustratie dan wordt het positieve deel van je bijdragen vast veel beter als zodanig gewaardeerd. Wedden?

Die 'NOS' kachelradiateur op Ebay lijkt me inderdaad aardig aan de prijs, dat zeker ;)

• J. Stolp
15 feb 2019 14:16

Gerard,
Ik heb even het onderdeel nummer vergeleken wat bij de ebay advertentie staat en dat is inderdaad van een kachelradiateur voor een Mercedes Bus.
Mercedes levert dit onderdeel niet meer.
Ik kan op de foto van de advertentie niet goed zien of dit inderdaad het juiste onderdeel is en daarbij komt dat €225,- voor een kachelradiateur redelijk aan de prijs is. Het is natuurlijk wel een originele Mercedes kachelradiateur.
Er zijn goedkopere oplossingen bv bij Bijl radiateuren in Haarlem, maar ik weet nog wel een goedkope oplossing.
Ik zal deze oplossing niet noemen want voor je het weet wordt je gesch............
Groeten
Jan
Van Bestuur met de volgende waarschuwing:
De heer Stolp is een bedrijf én lid van Dubbellucht. Het bedrijf is een eenmanszaak. Als de heer Stolp zuiver als 'particulier' een gevraagd gebruikt onderdeel levert is dit geheel volgens de richtlijnen toegestaan. Maar de heer Stolp vermengd steeds zijn lidmaatschap met zijn eenmanszaak. Dus daarmee zijn leveringen zakelijk van karakter en vanuit zijn bedrijf. Dit is door uw bestuur vastgesteld en bevestigd, mede getuige zijn gevoerde contact gegevens in deze. Het is in ieder geval binnen dit forum niet toegestaan dat de heer Stolp vanuit zijn firma onderdelen levert naar aanleiding van vragen of onderwerpen op dit forum. En het helemaal niet de bedoeling dat wanneer u een gebruikt onderdeel denkt voordelig te kopen, er een nieuw onderdeel met een forse rekening wordt gestuurd. Mocht u als lid een levering met factuur van de firma van de heer Stolp ontvangen hebben terwijl u er vanuit ging dat het leden onder elkaar helpen was, dan verzoeken wij u dit aan ons te melden.

• Frank Pronk
15 feb 2019 13:08

zoek de verschillen......volgens mij is dit een radiateur van de motor van een 508,
en had Gerard het bij het juiste onderdeel.

Bijlagen:
15 feb 2019 12:49

ziet mij ook naar de kachelradiator uit :D

• Gerard
15 feb 2019 12:41

J. Stolp schreef : Gerard,
Wat jij laat zien op Ebay is niet de kachelradiateur maar de radiateur van de motor.

oh. Ik vind de vorm meer op die van een kachelradiateur lijken dan op een radiateur van de motor. Maar ik kan het mis hebben hoor, ben maar een leek op dit gebied.

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden
­