­

Antwoord: voorstoel en onderbak

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: voorstoel en onderbak

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J. Stolp
26 feb 2019 08:10

Bij de WGO liggen ze zeker.
Mailen naar onderdelen@dubbellucht.nl.
Als dat niet lukt, kan je mij altijd mailen of bellen.
Van Bestuur met de volgende waarschuwing:
De heer Stolp is een bedrijf én lid van Dubbellucht. Het bedrijf is een eenmanszaak. Als de heer Stolp zuiver als 'particulier' een gevraagd gebruikt onderdeel levert is dit geheel volgens de richtlijnen toegestaan. Maar de heer Stolp vermengd steeds zijn lidmaatschap met zijn eenmanszaak. Dus daarmee zijn leveringen zakelijk van karakter en vanuit zijn bedrijf. Dit is door uw bestuur vastgesteld en bevestigd, mede getuige zijn gevoerde contact gegevens in deze. Het is in ieder geval binnen dit forum niet toegestaan dat de heer Stolp vanuit zijn firma onderdelen levert naar aanleiding van vragen of onderwerpen op dit forum. En het helemaal niet de bedoeling dat wanneer u een gebruikt onderdeel denkt voordelig te kopen, er een nieuw onderdeel met een forse rekening wordt gestuurd. Mocht u als lid een levering met factuur van de firma van de heer Stolp ontvangen hebben terwijl u er vanuit ging dat het leden onder elkaar helpen was, dan verzoeken wij u dit aan ons te melden.

• B.J. van der Rijst
25 feb 2019 23:04

Het is een oude ambulance 508

• P.J. Bottema
19 feb 2019 09:45

Er zou nog ergens één console liggen bij onderdelen heb ik begrepen.
Ik zocht er ook één voor aan de bijrijders zijde. Ik wil in die bak graag mijn huishoud accu's en elektra monteren.
Maar dan is de standaard bak iets te klein dus maak ik zelf een bak.

Bijlagen:
  • Alex Gielis
19 feb 2019 08:48

Voor wat voor bus?

• B.J. van der Rijst
18 feb 2019 22:46

Kan iemand mij helpen aan een voorstoel met onderbak?

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden
­