­

Antwoord: Motorblok benzine

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Motorblok benzine

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P.J. Bottema
25 apr 2019 13:26

Er komen wat reacties.
Reactie op uw aanvraag voor Mercedes 207 - 410 onderdelen met aanvraagnummer: 628207
Toelichting
Het is van groot belang om afgelezen onderdeelnummers te vermelden, LET OP GEEN BESTELNUMMER van de dealer. Een afbeelding van het oude artikel, in alle standen gefotografeerd, verdient de aanbeveling!

Deze aanbieding is 72 uur geldig, aan deze offerte kunnen geen rechten worden ontleend.
0031104345506

Verschillende kwaliteiten, km standen en kleuren aanwezig. Voor een juiste offerte afgelezen nummer oude artikel en of kleurcode vermelden.

Indien u de onderdelen wenst te komen halen of wenst te bestellen, altijd van te voren bellen! Wij werken uitsluitend op afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen.

0031104345506

Aanbieding
Onderdeel Soort Garantie Prijs
Nokkenas - - € 350,00
Toelichting: meerdere op voorraad vanaf 350 euro tot 450 euro - motor vanaf 1500 euro tot 2500 euro vanaf 30.000 km
Totaalprijs: € 350,00

Marge, Exclusief verzendkosten

Aangeboden door:
Altijd Raak Penders Auto's & Parts
James Wattweg 80
3133 KK Vlaardingen
Zuid-Holland Nederland
E: info@altijdraakpenders.nl
www.altijdraakpenders.nl
Telefoon: +31 10 434 5506
Wij werken uitsluitend op afspraak. Om teleurstellingen te voorkomen, moet u vooraf bellen om te zorgen dat uw artikel altijd beschikbaar is!
!Betaling vooraf per bank of contant bij afhalen!

ma t/m vr 08.30 t/m 17.30 za 09.00 t/m 12.00

Nieuwe licentie delen in de primer grondlak, met garantie op pasvorm.
Let op! Rechts=Bijrijderskant Links=Bestuurderskant
Delen zijn NOOIT in kleur, mits anders overeengekomen en bevestigd per mail.

In onze aanbieding gaan wij uit van de gegevens zoals ingevuld op de site www.herbruik.be , op onjuiste en of onvolledige ingevulde aanvragen, kunnen geen rechten aan worden verleend.
Het is van groot belang om afgelezen onderdeel nummers te vermelden, LET OP GEEN BESTELNUMMER van de dealer. Een afbeelding van het oude artikel, in alle standen gefotografeerd, verdient de aanbeveling!
Deze aanbieding is 72 uur geldig, aan deze offerte kunnen geen rechten worden ontleend.

zie voorwaarden
www.altijdraakpenders.nl/algemene-voorwaarden

• R.P.M. van Leeuwen
25 apr 2019 10:16

Hallo Annemiek en een ruil cilinder kop ? is dat onder de streep niet goedkoper ? Maar probleem is natuurlijk dat die nieuwe kop ook lpg proof moet worden gemaakt. Hardere zetels... anyhow shoppen loont.

Ander idee is om een gebruikte cilinderkop te vinden ,kompleet en die gereedmaken/reviseren voor lpg en laten monteren,hoef je geen nieuwe tuimelaars te kopen etc. probleem is natuurlijk dat dit soort cilinderkoppen niet overal op de plank liggen, maar moet mogelijk zijn.er zijn genoeg mercedes sloperijen in den landen , bv www.fritspril.nl/
In friesland ben ik ooit op een industrie terrein geweest achter leeuwarden , stonden de klassiekers 3 hoog opgestapeld.. maar waar dat nou excact was...sorry..ben er 2 x geweest verdorrie wordt oud...wel alleen mercedes.ook nieuwe onderdelen.misschien dat de mannen van het forum dat wel weten , kan alberts oldtimer service wezen , maar ben daar niet zeker van..

Ik heb goede ervaringen met LG motoren in Amsterdam -zuidoost. betaalbaar ook.maar dat schreef ik van de week al
www.lgmotorenrevisie.nl/

Maar met de gereviseerde cil kop heb je wel een motor die er weer even tegen kan.

Succes! Mvgrt Rene

• Arnold Philipsen
25 apr 2019 00:30

In Veendam zit Technotrans bv. Dit bedrijf reviseert ook cilinderkoppen en ik denk dat het daar een stuk minder kost als die 800 euro ex btw.
technotransbv.nl

• Arnold Philipsen
25 apr 2019 00:26

Zo lang de compressie gemeten op de 4 cilinders nog redelijk en gelijk is zou ik alleen een andere nokkenas monteren.
Jullie weten dat er in de klepschotels losse cupjes tussen de tuimelaar en steel van de klep zitten en dat deze er in verschillende diktes zijn?
Ik zelf slijp deze altijd een stukje af waardoor er weer meer als voldoende stelmogelijkheid is.
Kan TS eerst nog even verder sparen voor de reparatie maar is ze op korte termijn geholpen en kan ze gewoon op vakantie met de bus.
Wat helpt tegen snel slijtende klepzetels is de gasinstallatie mbv de stelschroef in de dikke slang tussen verdamper en gasstuk een behoorlijk stuk rijker te zetten (slag of 2 verder open) en niet continu volgas te rijden

• Annemiek Mulder
24 apr 2019 21:59

Een leuke en leerzame ontmoeting bij Pieter! Daarna meteen doorgereden naar Leeuwarder Motoren Revisie. Die schat de klus rond €800 ex btw. Toen naar Sjoerd Hengst, die rekent 2 dagen voor het eraf en erop zetten, uurtarief is €58,50 dus dat tikt lekker door. Morgen nog maar eens wat garages in de regio bellen.

• Alex Gielis
24 apr 2019 18:40

Tuimelaars afslijpen is opzich geen probleem, nadeel is echter wel dat je daarna de oppervlakte moet behandelen zodat deze mooi glad is, Ik vermoed dat ze er een hardverchroomde lag op doen normaal, maar dat weet ik niet zeker.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden
­