­

Antwoord: gezocht achterdeuren 408 laag met schuiframen

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: gezocht achterdeuren 408 laag met schuiframen

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Guyot
26 apr 2019 20:49

Hallo Marco,

Ik zie je bericht nu pas, heb er geen waarschuwing van gekregen. Heb ook geen telefoonnummer van je.
Mijn bus heeft ook dubbele deuren aan de zijkant, maar bij mij zijn die achterste anders dan de achterdeuren. Mijn achterdeuren lopen aan de onderkant minder ver door omdat er geen instap is, hebben niet de uitsparingen voor de deurgrepen (zoals de linkerachterdeur op de foto hierboven), en de scharnieren zitten aan de buitenkant i.p.v. binnen. Ik weet dus niet of de zijdeuren zo te gebruiken zijn.
De lage schuiframen ben ik evt. wel in geïnteresseerd aangezien het erop lijkt dat ik de deuren zelf moet samenstellen. Hangt een beetje van de prijs af.

• Guyot
21 apr 2019 18:57

Zij hadden ze in ieder geval niet op de website staan. Ik heb ze gisteren net een mail gestuurd :)

• M.J.E. Molenkamp
21 apr 2019 18:44

Beste,
Ik heb ooit een lage bus gesloopt die aan beide zijden een zijdeur had, volgens mij zijn die hetzelfde als de achterdeuren. Schuiframen laag model heb ik sowieso liggen.
Bel me anders woensdagavond even dan kijk ik voor je.
Groet, marco

• Alex Gielis
21 apr 2019 18:38

Bij lage deuren bestaan wel uitvoeringen met ramen, je kan is na vragen bij www.basiscampberlin.de proberen, die kunnen ook voor je zoeken als je ze daarom vraagt.

• Guyot
21 apr 2019 14:36

De schuiframen zien er inderdaad hetzelfde uit. Alleen heb ik ook nog nooit lage achterdeuren met ramen (origineel) gezien.
Ze helemaal zelf samenstellen uit hoge deuren kan natuurlijk ook, maar is weer veel gedoe en sta ik niet om te springen.

• Alex Gielis
21 apr 2019 09:39

Je kan ook de schuiframen uit een zijdeur (brandweer, inbouwen) de ramen zijn namelijk gelijk :) Ik ben met een zelfde overweging bezig voor mijn achter. Dus eigenlijk zoek je een achterdeur met raam en een schuifraam, liefst als een geheel ;)

Tijd voor maken pagina: 0.283 seconden
­