­

Antwoord: Schuifdeur 609d

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Schuifdeur 609d

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
17 jul 2019 16:02

Ik ga dat adres in polen achter halen van de week , want dat lijkt mij wel leuk om te zien. schijnt van alles wat met autos te maken heeft daar aangeboden wordt, bv pasvorm stoel hoezen etc , maar ook plaatwerk , versnellings bakken , motoren etc etc .Ik laat het weten.

Mvgrt Rene

16 jul 2019 10:44

Hallo Rene,

Bedankt voor de tips! Ik ga het eens proberen bij de onderdelenlijn en anders misschien een keer een uitstapje naar Polen. Weet jij toevallig ook waar dat is in Polen?

Mvg,

Stijn

• R.P.M. van Leeuwen
14 jul 2019 11:13

Goededag Stijn, probeer het anders eens via de onderdelen lijn?Er zijn nog wel bedrijfswagen demontage bedrijven hopelijk vindt je iets. Helaas zie ik deze bussen veel in het oostblok wat inhoud dat gebruikte reserve onderdelen hier in nederland schaars geworden zijn.De meeste worden compleet geexporteerd ,zowel voor loop of sloop.
Andere optie is om met plaatwerkdelen de deur te herstellen.Die zouden nog leverbaar zijn, pas nog op dit forum voorbij zien komen.
Afgelopen weken in bulgarije gewest en de 609 /vario s zie daar zo veel dat je denkt dat ze nog nieuw geleverd worden.(ze worden intensief gebruikt)
Toen ik 1,5 week terug in yambol was bij een automaterialen zaak(heel gebruikelijk dat je daar zeg of je nieuw of gebruikt wilt) , zelf gezien dat een lading ex lease auto s uit nederland voor demontage daar werdt afgeleverd....
Overigens en dat wijkt effe af pas vernomen dat in polen elk weekend een grote onderdelen markt is met plaatwerk ,en alle andere auto onderdelen.Tip van een garagehouder gehad ..wat je in nederland niet meer vindt ,vindt je daar .Een soort zwarte markt idee uit beverwijk voor autoonderdelen....

Succes Rene

13 jul 2019 15:44

Goedendag,

Ik ben bezig met het ombouwen van een mercedes 609d uit 1991. Deze is van het Nederlandse leger geweest en ik ben er nu een camper van aan het maken. Helaas is de schuifdeur (passagierskant) in slechte staat. Daarom ben ik op zoek naar een vervangend exemplaar. Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt.

Mvg,

Stijn

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden
­