­

Antwoord: Handgreep

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Handgreep

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• H.J. van Hamersveld
04 aug 2019 14:49

Dit is precies wat ik zocht, een gouwe tip en ga hem gelijk bestellen!! Bedankt allemaal voor het meedenken.

Gr. Harryy

• R.P.M. van Leeuwen
04 aug 2019 11:59

Klik je op de link die ik stuurde en op de blauwe balk onder de afbeelding, en dan op toepasbaarheid...asjemenou...vario en nog 20 andere bedrijfswagen types van mercedes..(g klass is dat ook he in principe) , maar goed gerard verwees hier al naar.

Productnummer: 0126412
Fabrikantcode: 17254
EAN: 4027816172543

Nou moet lukken zo , jammer dat je dealer deze link niet kon leggen... is maar net wie je treft , ooit in zaandam bij gomes een medewerker getroffen die net zo flexibel was als beton... gelukkig kon men mij wel goed helpen bij gomes in beverwijk...Succes! mvgrt Rene

• G.J. Miedema
04 aug 2019 10:39

Deze heb ik nog wel!

• Gerard
04 aug 2019 10:10

... en als je dan op het EAN nummer zoekt vind je 'm nog goedkoper . En kijk daar eens in de lijst van matching voertuigen. Grote kans dat jouw bus er tussen staat. In ieder geval een heel bos aan T1 en T2 bussen van Mercedes.

p.s. Onze bussen worden ook achter de link van René op de site van winparts genoemd. ;)

• R.P.M. van Leeuwen
04 aug 2019 09:08

Is dit m soms?

www.winparts.nl/carrosserie-plaatwerk/de...QEAQYBSABEgKF0vD_BwE

Handgreep mercedes g klass...

Bij duitse en andere europeesche automerken komt het vaker voor dat je onderdelen van een bepaald model ook op de andere type tegenkomt... De lichtschakelaars van een vw lt zitten ook een porsche 924... bijvoorbeeld...
Ik zelf heb meerdere yongtimers en oldtimers en google de laatste tijd veel op afbeeldingen.zo vondt ik dat een contact slot van een opel commodore van 1972 het zelfde is van een daewoo matiz uit 1998..(ook gm) en nieuw bij aliexpress nog geen tientje kost..bij opel was niets meer te krijgen...

Succes ! mvgrt Rene

• J. Siebers
03 aug 2019 22:38

Harry,

vanmiddag bij de Onderdelengroep meerdere zilver kleurige gezien, geen enkele zwarte.

Groet Sjaak

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden
­