­

Antwoord: Stuurwiel

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Stuurwiel

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• S. van der Ster
02 aug 2019 21:50

Geweldig deze club dank voor jullie reactie. Gr bas

• Gerard
02 aug 2019 18:27

... ook met het grote stuur kan je een draaibare stoel maken. Althans, in onze Düdo kunnen we de bestuurdersstoel zo'n 120 graden draaien. Ruim voldoende voor ons doel.

P.s. Je hebt je achternaam wel mee hier :)

• Wg ICT Moderator2
02 aug 2019 18:24

Welkom Bas bij de dubbellucht vereniging en forum

Ik vermoed dat je op deze stuurassen redelijk eenvoudig een passend sportstuur kan plaatsen
Het is een licht conisch toelopende as met een spie, en daar zijn er volgens mij wel genoeg van te krijgen.
Ik vermoed zelfs dat er zeer zeker ook uit de personenwagen sector van Mercedes wel iets te vinden zou kunnen zijn.

Dan neem ik wel aan dat je een goed werkende stuurbekrachtiging hebt ?
Let wel op je diameter krimpt een flink eind en daarmee krijg je weer vanzelf meer spierballen omdat onze jongens geen lichtgewichten zijn en dus wat zwaarder aan het stuur laten draaien.
Maar dat zal een keuze zijn die je zelf al overwogen hebt :-)

succes met zoeken, gaat beslist lukken
Groeten
René

• S. van der Ster
02 aug 2019 16:49

Hallo ben net lid geworden van de dubbelpunt club. Ik ben op zoek naar een stuur voor mijn mercedes camper l serie. Het liefst een sportstuur zodat ik mijn stoelen nog kan draaien. Bestaan er sportsturen of adapters met deze stuurnaaf diameter. Mvg en dank
Bas

Tijd voor maken pagina: 0.548 seconden
­