­

Antwoord: 407D 5-bak schakelmechanisme

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: 407D 5-bak schakelmechanisme

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P.W.M. van Boven
29 aug 2019 11:37

René,
De oplossing voor mijn probleem is het mechanisme dat ik zoek. Zie onderste bericht.
Dat is allemaal al uitgeprobeerd en bewezen en te lezen op dit forum.
Dus als iemand het heeft liggen hoor ik het heel graag!

• R.J.G.M. Spruit
28 aug 2019 20:56

Maar alle onzin op een stokkie.
Je hebt dus moeite om hem weer terug in te bouwen op je nieuwe bak en passende te krijgen in je bus vloer?
Mogelijk dat er ervaren ombouwers zijn hier die er iets op weten.
Kijk efkes of hier iemand ook daar een ander antwoord op kan geven ? niet geschoten is altijd mis, toch ?

Want je hebt hem al geheel gereviseerd. Het zou zonde zijn van de moeite.

en verder zonder enige vorm van discriminatie, het is en blijft een mannen magneet daar.
Heeft geheel niks te maken met vrouwen an sich maar met de geur van diesel, eerlijke ouderwetse elleboogvet en zweet ;-) :-)

Ik overweeg een subsidie aan te vragen voor cultureel bedreigde fenomenen aan te vragen, en onze werkgroep op de lijst van cultureel bedreigde erfgoederen te laten plaatsen.
Wordt het niet door de mislukte emancipatie bedreigd danwel door de milieu maffia die het voorbestaan van onze diesels bedreigen ;-) ;-)

succes :-)
groeten
René

• P.W.M. van Boven
28 aug 2019 20:42

Rene,

Ik heb de mijne (die verkeerde die teveel plek in neemt) helemaal uit elkaar gehaald en gereinigd. Voorzien van nieuw vet en ringetjes. Schakelt als een nieuwe maar past nog steeds niet goed.

Alle respect voor de werkgroep onderdelen hoor! Ik ga er zeker een keer heen. Of er nou veel vrouwen zijn of niet!

• R.J.G.M. Spruit
28 aug 2019 20:37

Hoi Pieter

Dat zijn erg logische verklaringen :-)
ik vroeg het omdat er vaak veel te repareren is als de juiste kennis hier wakker wordt geschud :-) maar daar is hier geen sprake van.

Geloof me, voor niks rijden is het in geen geval. Laat je vrouw thuis en neem een vriend, buurman of zoon of zo mee want het is een uitermate leuke uitstap voor mannen. Er zijn ook sporadisch vrouwen te vinden. Maar op de een of andere manier blijft dit overwegend een leuke dag voor de mannen in onze club.

Sterkte met zoeken.
Groeten
René

• P.W.M. van Boven
28 aug 2019 20:28

Beste Rene,

Waarom staat hier in het forum. Ombouw 408 naar OM617 met 5-bak 711.113.
Ik heb het verkeerde mechanisme. (..dubbel zelfs)
Van de onderdelen groep heb ik een reactie ontvangen. Ze weten niet of ze het wel of niet hebben..
Zou ik eens langs moeten op een zaterdag. Zeker een leuk uitje maar ik rij niet graag voor niks.
Daarom hier de vraag. Dus heb je een complete liggen, neem ik hem graag over.

Mvg, Pieter.

• R.J.G.M. Spruit
28 aug 2019 19:37

Beste Pieter

Heb je de onderdelen werkgroep geprobeerd ? 0640353883 ?

En dan heb ik de vraag waarom heb je een andere nodig. ?
Dit is niet een onderdeel waar vaak om wordt gevraagd en dat meestal reparabel blijkt als er al iets mis mee is.

Groeten
René

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden
­