­

Antwoord: Gezocht: Achterdeuren Mercedes LF 409 met raam! Ruilen mogelijk tegen dichte.

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht: Achterdeuren Mercedes LF 409 met raam! Ruilen mogelijk tegen dichte.

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• L. Grootswagers
10 sep 2019 22:27

Bedankt voor uw reactie! Ramen erin laten zetten wordt niet zo mooi ben ik bang aangezien deze deuren daar niet voor zijn gemaakt. Ik dacht laat ik eens een poging wagen, wie weet had er toevallig iemand behoefte aan gesloten deuren ipv deuren met raam. :)

• Henri Sellies
06 sep 2019 12:34

Mocht je ze vinden. Ik neem die van jou graag over.

• R.P.M. van Leeuwen
03 sep 2019 10:08

Er zijn ook bedrijven die er ramen van kunstof erin kunnen zetten.Misschien een oplossing? Roestvrije deuren zijn zeldzaam geworden.Daarnaast zijn er ook hoogte verschillen in de body s.dus ook ook in de deuren..

Succes Mvgrt Rene

• L. Grootswagers
02 sep 2019 21:32

Ik ben op zoek naar andere deuren voor mijn Mercedes 409 met ramen. Momenteel zitten er dichte deuren zonder ramen op. Ik ben dus opzoek naar een setje met ramen in goede conditie. Mijn deuren zijn in goede conditie, geen roest etc. Eventueel ook te ruilen tegen de mijne! (zie foto voor de originele deuren)

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden
­