­

Antwoord: Rubbers - raam mercedes 508

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Rubbers - raam mercedes 508

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• M. de Vries
16 nov 2019 19:02

Ik wil je aanraden de jongens van Bisiscamp een mail te sturen. Als zij een bus slopen kunnen ze het voor je appart houden en nemen ze contact met je op, attans dat is mijn ervaring. Het zijn in ieder geval erg sympathieke gasten. Verder www.ebay-kleinanzeigen.de/ in de gaten houden, daar komt regelmatig ook een en ander 'moeilijk' vindbare onderdelen voorbij. Vaak helaas wel tegen de hoofdprijs.

Ik ben bang dat ik in aanzienlijke toekomst dezelfde rubbers moet vervangen en ben benieuwd of/waar jullie ze vinden.

Groet Michiel

• P.J. Bottema
26 okt 2019 21:23

Misschien de onderdelenwerkgroep? anders zou ik het niet weten.

• O. Verhelst
26 okt 2019 20:54

Bedankt voor deze hulp.
Probleem is dat deze rubbers allemaal niet beschikbaar zijn. Is er een andere optie dan basiscamp waarvan je weet?
Alvast bedankt voor deze hulp!

• P.J. Bottema
26 okt 2019 20:42

Beste Otke, Klik hier dan kom je op de pagina op de webshop van de jongens uit "Berlin". Het schuifraam zit in een rubber/vilt profiel waar het in kan schuiven. Dat profiel zit in een metalen raam. Het metalen raam zit op zijn beurt weer in het dikke raamrubber waarmee het geheel in de deur zit. het is nu dus de vraag welk rubber je moet hebben. Maar dat hebben ze daar wel, al zijn sommige erg duur.

• R.P.M. van Leeuwen
26 okt 2019 12:00

Kijk hier eens;
www.almanrubber.nl/specifiek-rubber/rubb...bEAAYASAAEgJUT_D_BwE

Er zijn meer spelers op deze markt zoals adams classic rubber etc .Ook op klassieker beursen wordt dit vaak verkocht ,en vindt deze handel ook voornamelijk plaats.Op internet is het mondjes maat te krijgen.
Gebruikt kan je mazzel mee hebben , maar ik vindt dat minder ideaal ,bovendien lastig te vinden.Je zou de werkgroep onderdelen kunnen proberen .... Bij autodemontage bedrijven vindt je deze bussen niet meer ,gaan vaak compleet de export in.In duitsland , heb je nog www.basiscamp berlin.de, en www.busmaniacs.de,gebruikt en nieuwe delen.

Mvgrt Rene

• O. Verhelst
25 okt 2019 12:28

Hoi!!
Wij zijn dringend op zoek naar rubbers voor rond ons raam te plaatsen.
Het gaat over een schuifraam van een mercedes 508.
Heeft iemand er liggen of kunnen we deze ergens bestellen?

Alvast bedankt!
In bijlage plaats ik een foto.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groetjes,

Otke Verhelst

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden
­