­

Antwoord: Verschillende onderdelen Mercedes-Benz 310 (raamklem, hoofdsteun, gordel, etc.)

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Verschillende onderdelen Mercedes-Benz 310 (raamklem, hoofdsteun, gordel, etc.)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• H. van der Velde
25 dec 2019 11:18

Bedankt voor de tips.

De gordels heb ik inmiddels op de Duitse ebay gevonden. Lijntje naar de lokale Mercedes-Benz dealer is ook uitgegooid.

• R.P.M. van Leeuwen
23 dec 2019 14:32

Ik denk dat je bij de wgo niet gaat vinden wat je zoekt.

Vraag eerder eens even bij na bij je Mercedes-benz Dealer, vaak goedkoper dan je denkt en leveren nog zaken tot in detail zo is mn eigen ervaring inmiddels met div type mercedes.De hhofdsteunen zou je ook in de personen autos kunnen vinden van mercedes uit die periode .Er zijn diverse mercedes sloperijen . Oa Frits pril in de buurt van enschede.

Er is ook een klassieker site van mercedes , voor busjes, volgens mij via my van .
Succes , Mvgrt Rene

• H. van der Velde
23 dec 2019 00:27

Voor mijn Mercedes-Benz 310 uit 1994 ben ik op zoek naar een aantal onderdelen.

Ik weet de precieze benaming niet altijd, maar ik hoop dat het samen met de foto’s duidelijk wordt wat ik bedoel:

1 Raamklem voor binnenzijde schuifraam > 1x
2 Met grijze stof beklede plafondknop > 3x
3 Hoofdsteunen met de juiste bekleding > 3x
4 Dopjes carrosserie bodem met schroefdraad > 10x
5 Gordel met stang (bij voorkeur bijpassende heupgordel) > 2x

Ik heb de werkgroep ook gecontacteerd, maar hoop dat ik via dit bericht ook wat dingen kan afstrepen. En tips waar bepaalde onderdelen te verkrijgen zijn, zijn natuurlijk ook welkom. Alvast bedankt!

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden
­