­

Antwoord: Onderdelen voor mijn stoere camper (Mercedes LF409D)

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Onderdelen voor mijn stoere camper (Mercedes LF409D)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Wg ICT Moderator2
22 mrt 2020 16:59

Ikzelf heb pas op 10 Maart mijn kopij ingeleverd voor dat nummer :-)
Dit besluit is weloverwogen genomen. Maar met ingang van publicatie effectief :-)
Inderdaad is met het verschijnen van dit laatste nummer van onze clubblad het uitgeven van dat 06 gestaakt

• W.O. Velthuis
22 mrt 2020 12:00

De werkgroep onderdelen is toch niet meer telefonisch bereikbaar? Dit omdat het telefoonnummer er voor noodgevallen was, maar de vrijwilligers er bijna een dagtaak aan hadden.

De WGO is bereikbaar via:
Onderdelen@dubbellucht.nl

• Leon Witteveen
22 mrt 2020 11:16

Een rubber pookhoes voor mijn 409 hadden ze nog nieuw in Oldebroek...

• Wg ICT Moderator2
01 mrt 2020 23:02

Beste Roxy

Al de onderdelen werkgroep gebeld ? 06-- niet meer in gebruik
informeer daar even of ze zo iets hebben.
Een andere mogelijkheid is het bestellen en vragen mee te nemen naar het voorjaarstreffen .

Met vriendelijke groet
Moderator2

• Roxy van de Langkruis
01 mrt 2020 21:06

Beste leden!

Sinds een tijdje heb ik een Mercedes bus gekocht en ben deze langzaamaan aan het ombouwen tot camper! Het is een oude brandweerwagen uit Duitsland, een LF409D uit 1980 (chassisnummer: 309052-10-365539).

De bus heeft 6 portieren (4 zijportieren en 2 achterportieren). Nu ben ik voor een rechter zijportier op zoek naar de volgende onderdelen:
- deurhendel binnen (zie foto)
- deurhendel buiten (zie foto)
- borgclip tbc deurhendel (zie foto)

Daarnaast zoek ik ook:
- zijspiegel links
- rubberen pookhoes

Kunnen jullie mij helpen waar ik dit soort onderdelen kan vinden? de deurhendels hebben vooral prioriteit ivm de bekleding van de camper aan de binnenkant.

Groetjes Roxy!

Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden
­