­

Antwoord: Gezocht 2 oude en lage 508 deuren voor onderdelen

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht 2 oude en lage 508 deuren voor onderdelen

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
08 apr 2020 10:38

Nou het zou zo moeten gaan...
www.rdw.nl/particulier/voertuigen/auto/h...ekenbewijs-aanvragen

Maar als het voertuig ooit afgemeld is voor sloop dan is het een ander verhaal...Is nog maar de vraag of er nederlandse papieren bij zaten of buitenlandse , in nederland zag je dit soort bussen niet veel namelijk....

Mvgrt Rene

• E.A. Gielis
07 apr 2020 21:12

dus de sloper is de laatste eigenaar, dan is het toch makkelijk ;)

Hoe het in NL precies gehandhaafd wordt weet ik niet. In Duitsland gaat het als volgt:
1. Je zorgt dat het voertuig een nieuwe TÜV krijgt.
2. Je meldt de auto aan bij het "Straßevekehrsamt".
3. Het "Straßeverkehrsamt" stelt een zoekbericht uit naar een eventuele vorige eigennaar.
4. Na 3 tot 6 maanden krijg je de nieuwe autopapieren.

In NL gaat dat bij mijn weten makkelijker. Je krijgt dan het oude kenteken met een 1, 2,... op het kenteken. Dat 1, 2 of welk nummertje staat voor het eerste 2 of de zoveelste nieuw uitstelling van het kenteken.

• A.R. den Braver
07 apr 2020 20:19

De man van de sloop vertelde me dat hij de bus zo goed als verkocht had, de koper nam de papieren mee en hoefde de bus bij nader inzien toch niet. De koper had toen de papieren terug gestuurd en deze zijn niet bij de sloop aangekomen.

Ook zit er een extra zware motor in. Een deur op perslucht.

• Gerard
07 apr 2020 20:12

... Dat doen ze volgens mij alleen via de laatste eigenaar. Als die niet meer traceerbaar is of meewerkt heb je toch wel een probleem denk ik.

• E.A. Gielis
07 apr 2020 19:51

Das toch geen enkel probleem, je gaat er mee naar de RDW en je laat nieuwe optellen aanhand van het chassisnummer.

De RDW weet wat de status is van zowel het voertuig, chassis nummer, als het kenteken.

• A.R. den Braver
07 apr 2020 17:16

Helaas zijn van de wide body de papieren zoek geraakt.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden
­