­

Antwoord: C1 theorie boeken

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: C1 theorie boeken

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
25 mei 2020 09:51

Frank , ik heb de boekjes niet ter overname liggen , ik heb in januari allebei de theorie delen gehaald in een keer, maar daarna moet je een geneeskundige verklaring/keuring indienen.Daar was het CBR best vlot mee, na slechts 2,5 maand kwam het bericht dat ik mocht afrijden....alleen dat was niet mogelijk door de maatregelen die getroffen waren omtrent het covid 19 virus....ik wacht nog steeds want meer dan 300000 afgezegde rijexamens gaan voor...

Zelf heb ik een pakket afgenomen bij de rijschool, dat houdt in dat je niet alleen de 3 boekjes krijgt, maar ook een online oefen code, waarmee je de vragen kunt trainen, en ook de theorieboekjes online kunt lezen.Die online oefeningen heb je echt nodig , de vragen zitten heel listig en taalkundig in elkaar. Alleen al aan de manier van vraagstellen heb je enige gewenning nodig.Dus alleen de boekjes gaat je niet redden.Zelf ben ik een week voor het examen nog bij de rijschool geweest voor examentraining, met name dat administratiedeel vondt ik lastig.Ik heb daar veel van geleerd,ook al was t maar een 1,5 uur.
De boeken wil ik graag houden,ook voor naslag. Het hele theorie pakket is dus samengesteld uit de leerstof lezen of vanaf je tablet oid, of boekjes, en vragen /proefexamens maken ,welke ook weer per onderdeel gaan...

Ik heb het afgesloten bij rijschool post in ijmuiden,all inn voor 1300,-, je rijdt af/lest in een renault midlum, kleine vrachtwagen dus.

Mvgrt Rene

• Frank ter Haar
24 mei 2020 21:34

Hallo mede dubbelluchters,

Gezien het toch behoorlijk hoge gewicht van mijn 609D toch besloten mijn C1 rijbewijs te gaan halen.
Kan ook altijd nog handig zijn mocht ik in de toekomst wat groters willen gaan rijden.

Heeft iemand soms nog theorie boeken liggen die ik kan overnemer?

Heel erg bedankt alvast :D

Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden
­