­

Antwoord: Zwarte kunststof grill met kunststof koplamplijsten

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Zwarte kunststof grill met kunststof koplamplijsten

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

12 jun 2020 23:06

Neem eens contact op met afdeling/werkgroep onderdelen ,wellicht is er wat ,desnoods ook nog plaatwerk ?of dat je het kun uitsnijden.Roest komt vanachter/binnenuit, er zit geen beschermplaat in de wielkasten.
Vroeger kon je ze van lokari uit finland krijgen (voor deze bus is dat mij onbekend ),dat zijn schalen van aluminium en houden vuil en water weg. Ik zat te denken om er een proef mal van te maken en te bekijken of ze ook in kleine serie in aluminium zijn te maken.In finland waren ze bedoeld voor vele type autos, om schade door gravel te voorkomen.Ook in kunstof niet alle modellen .Geen vrees voor het aluminium, je moet namelijk een rubber rand profiel monteren , om contact te voorkomen...

www.lokari.de/

Nou even googlen leert dat ik het wiel niet opnieuw moet uit vinden..

Voor de dudo erhaltig ,op bestelling; voor zij die er wat aan hebben , ik denk een zinvolle aanwinst om roestvorming aan het front te voorkomen.
www.lokari.de/epages/62716287.sf/de_DE/?...oducts/IKF-1141-1142

Nieuw club artikel?
Succes , mvgrt Rene

• W.J. Donders
12 jun 2020 18:22

Ben op zoek naar een kunststof grill met kunststof koplamplijsten, die vanaf (ik geloof) 1982 werd toegepast op de 508.
Ik heb een 508 van 1981 en heb laswerk aan de linker koplamp, er zit een flink gat in de rand om de koplamp heen.
Een compleet reparatiestuk zou ook een oplossing zijn, maar zonder goed reparatiedeel zal het zichtbaar blijven, ik ben geen plaatwerker.
Daarom zou na het laswerk het monteren van zo'n zwart, kunststof front de boel weer netjes maken.
Grappig dat juist de probleemkoplamp in mijn avatar te zien is, toen nog geheel roestvrij :-)

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden
­