­

Antwoord: Carterpan 508D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Carterpan 508D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• A. Zegers
17 jul 2020 21:49

We gaan een bezoekje brengen aan de werkgroep, dank voor de tips!

• A. Zegers
17 jul 2020 21:46

De Carterpan die er nu onder hangt is beschadigd en gerepareerd met kit (!) door een vorige eigenaar (zie foto) Als de motor warm wordt de kit zacht en de olie eruit. Wel aan vervanging toe dus :)

Bijlagen:
  • R.P.M. van Leeuwen
16 jul 2020 21:43

Lassen is leuk als nood oplossing ,maar vroeg of laat gaat het toch lekken.(krimpen/rekken)

Er zal heus een juiste pan ergens op je liggen te wachten;

Probeer anders eens bv ; de kogge, www.anema.nl/ , vam parts in belgie (veel om314 delen ), busmaniacs of basic camp berlin in duitsland .Je zou ook een oproep op de onderdelen lijn kunnen plaatsen .Je kunt fotoos erbij plaatsen en genoeg details achter laten. Ik heb er al een paar keer succes mee gehad.
www.onderdelenlijn.nl/?gclid=Cj0KCQjw9b_...Igz5HncaAvI8EALw_wcB

Ik zou effe een afhaal afspraak maken bij de werkgroep onderdelen ,ze hebben ze in alle maten las ik ,dus het is het ritje meer dan waard vermoed ik zo...,nogmaals lassen o0f dichtsmeren is alleen voor nood handig.Je wilt niet met een lekkende motor komen te staan.....

Mvgrt Rene

• Jelte Hiemstra
16 jul 2020 16:03

Vervangen is toch de betere optie? ;) Tuurlijk kan je het lassen, maar dat blijft toch altijd het zwakste punt.. én als de onderdelen beschikbaar zijn onnodig ;)

• Alex Gielis
16 jul 2020 13:49

Dat is toch met een beetje lassen te dichten ;). vandaar mijn vraag, waarom een andere carterpan.

• P.J. Bottema
15 jul 2020 23:37

kijk even naar het eerste bericht

Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden
­