­

Antwoord: Gevraagd Donor/Sloop/Loop auto's

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gevraagd Donor/Sloop/Loop auto's

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

28 jun 2020 17:06

Helemaal Top !

• S.S.J. Lammerts
27 jun 2020 21:26

Ik heb nog een sloper die momenteel ontdaan wordt van wat ik nodig heb. Het restant mogen jullie gratis komen halen. Ik zal tegen de tijd dat ik klaar ben wat foto's sturen, dan kun je zelf bepalen of t nog de moeite is of niet.

• Alex Gielis
27 jun 2020 18:41

mijn donor koste me begin dit jaar inkl. transport 3500 euro. Ik heb hem doorgerekend en vond het een goede prijs.

Ik zal rond kijken.

27 jun 2020 18:00

We bekijken het altijd vanuit het oog van onze leden. Kortom wat leveren de onderdelen ons op na demontage, hoe is de staat en soms bij lopers natuurlijk, wat moeten we investeren om deze weer voor een lid aantrekkelijk te maken.We bekijken het dus niet als een koper die bv op zoek is naar een motor omdat de zijne is overleden maar voor ons is het totaal plaatje belangrijker.
Een afweging van kosten/baten dus.
Het komt dus wel eens voor dat we incl vervoer 2000 euro (+) betalen maar 100 komt ook regelmatig voor omdat het gewoonweg niet interessant genoeg is voor ons. We zijn een vereniging en moeten in deze ook verantwoording afleggen naar deze leden.
Winst hoeven wij niet te maken, maar we zijn een gezonde vereniging en dat willen we natuurlijk wel blijven.

Alles wordt schaarser en het moet natuurlijk wel leuk blijven onze hobby......

• Alex Gielis
27 jun 2020 17:25

en financieel?

27 jun 2020 15:33

Graag Alex, een beetje rijden is juist leuk en in de meeste gevallen geen probleem.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden
­