­

Antwoord: Versnellingsbak, Cardan en achteras voor Mercedes L407D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Versnellingsbak, Cardan en achteras voor Mercedes L407D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
16 jul 2020 11:15

Misschien is de dudo uit de link van Jelte wat voor de wgo? Anders deze;
www.catawiki.nl/l/38980411-hanomag-henschel-camper-1973
Mvgrt Rene

• P.J. Meegdes
15 jul 2020 18:46

Wij hebben een compleet gereviseerde as op voorraad (remmen, lagers, pakkingen, klok,enz.), alle overige onderdelen (waaronder versnellingsbakken) zijn ook aanwezig. Kortom: maak een afspraak en kom langs!

WGO (Dubbellucht Onderdelen: onderdelen@dubbellucht.nl)

• Jelte Hiemstra
15 jul 2020 09:52

Misschien kun je deze bus voor een leuk prijsje overnemen:
link.marktplaats.nl/m1570599639

Dan heb je alle reserve onderdelen ;)

• R.P.M. van Leeuwen
12 jul 2020 22:29

Had je de werkgroep onderdelen al eens geprobeerd.?Welke reparatie had je dan uitgevoerd?Weet je heel zeker dat je cardan /achteras stuk is, of je versnellingsbak?.Dit maak je niet vaak mee alles in 1 keer stuk,of te wel je hele aandrijf lijn.

Mvgrt Rene .

• M. van Vynckt
09 jul 2020 18:43

Ik probeerde zelf een herstelling uit te voeren op mijn versnellingsbak en dat heeft een eindje goed gewerkt, maar
gisteren viel m'n bus met grote kloppen & stampen stil, met als resultaat een kapotte versnellingsbak, cardan & achteras.

Ik ben op zoek naar betaalbare stukken, aangezien de mercedes-garage enkel nieuwe stukken wilt steken & dat gewoon veel & veel te duur blijkt te zijn.

Groeten,

Matthias

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden
­