­

Antwoord: Gevraagd: lichtschakelaar 3standen 207D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gevraagd: lichtschakelaar 3standen 207D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.J.G.M. Spruit
29 jul 2020 22:26

Als je de originele verlichting hebt aangesloten en geen grote verlichting er bij hebt aangesloten dan kan je voor de zekerheid de wattage van je verlichting even optellen en dat door 12 volt delen en dan weet je het afgenomen amperage
Als dat amperage te dicht in de buurt van de maximaal aangegeven hoeveelheid van de schakelaar komt zou ik een stapje groter pakken.

En dan is het even goede aansluitingen maken en zorg dragen nergens sluiting te maken
Elektrische problemen zijn oorzaak nummer 1 van uitgebrande wagens en campers.
Dat risico wordt nogal eens zwaar onderschat

• Gerard
29 jul 2020 22:06

Maakt niet uit.

• J.G.S. Plas
29 jul 2020 17:18

Dank voor jullie reactie, ik zit hier in Frankrijk op een krakkemikkige internetverbinding wat het zoeken niet echt makkelijk maakt. Ik was de afgelopen dagen ook vooral op zoek naar dezelfde schakelaar, maar heb die online niet kunnen vinden. Ik ben nu aan het kijken voor een standaard 3weg schakelaar, maar maakt de weerstand nog een groot verschil? Ik kan kiezen tussen 20A en 25A. Ik moet me nog een beetje verdiepen in (auto) elektronica...

• Alex Gielis
29 jul 2020 12:44

Is een vrij standaard schakelaar

• R.P.M. van Leeuwen
29 jul 2020 12:27

De mercedes dealer zou je kunnen helpen , en anders eens kijken op een van de vele autoonderdeel sites ,zoals autodoc.Ook een goede automaterialen zaak kan je vast helpen hiermee.Mischien heeft alberts oldtimer service ze ook wel.

Mvgrt Rene

• J.G.S. Plas
27 jul 2020 11:45

Zojuist is mijn lichtschakelaar ermee opgehouden, de plastic verbinding tussen de knop en het schakelblokje is afgebroken.

Heeft iemand deze nog liggen of een tip waar ik deze kan bestellen?

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden
­