­

Antwoord: Werkplaatshandboek Mercedes Vario 612d

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Werkplaatshandboek Mercedes Vario 612d

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Tj. Hoekstra
23 aug 2020 16:02

De oorspronkelijke vraag was werkplaats handboek.
Echter voor onderdeel nummers kun je deze gebruiken?

partsclub.info/

• Alex Gielis
20 aug 2020 11:14

In werkplaatshandboeken staan wel exploded views maar daar staan zelden tot nooit nummers bij. Deze kann je vaak wel achterhalen uit de tekst, maar ook daar worden ze vaak niet genoemd om zo te voorkomen dat ze 10.000 verschillende drukken moeten maken. Voor de onderdeelnummers heb je een EPC (Electronic Part Catalogue) software nodig.

• Jan-Wijbrand Kolman
20 aug 2020 10:56

Tj. Hoekstra schreef : Een mogelijke oplossing is eBay nummer 264200973798

Ik heb de "gok" genomen voor de +/- 10euro dit het kost. Ik kreeg inderdaad vlot een serie download links voor een bestand dat een zg. virtual machine bevat. Een computer-in-je-computer. Deze blijkt inderdaad te werken. De werking van de werkplaatssoftware zelf is me niet geheel duidelijk echter: ik kan bv. niet echt goed daadwerkelijke onderdeelnummers vinden a.d.v. de tekeningen die beschikbaar zijn in de werkplaatssoftware. Ik klooi er nog even mee. Niet geheel nutteloos dus, maar vooralsnog ook niet zo handig als een "echte" werktplaatshandboek (als die al bestaan voor "onze" auto's).

• Tj. Hoekstra
30 jul 2020 21:38

Een mogelijke oplossing is eBay nummer 264200973798

• S. van Osselaer
30 jul 2020 07:48

Hi!

Ik ben op zoek naar het werkplaatshandboek voor een Vario van het bouwjaar 2000.
Kan iemand mij hierbij helpen?

Bedankt! ;)

Tijd voor maken pagina: 0.296 seconden
­