­

Antwoord: laswerkzaamheden aan mb 407

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: laswerkzaamheden aan mb 407

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J. Vrijvogel
08 aug 2020 10:53

Bedankt voor uw reactie ben met iemand bezig nu nog een geschikte plaats zien te vinden omte lassen hij kan niet op elke brug heeft een kenteken gewicht van 3080 kg maar dat lossen we ook wel op mvg.Jan

08 aug 2020 09:56

Het adres dat ik had in Zeeland is met pensioen en vertrokken naar hongarije.

Je kan eens navragen bij metaalbedrijven in de directe regio of zij kunnen lassen, en anders schade herstelbedrijven af bellen.

• J. Vrijvogel
04 aug 2020 11:26

ik stelde mijn vraag omdat ik door ziekte (reuma en 6 wervels vast in de rug) dit werk zelf niet meer kan doen .verder heb ik de plaats er niet voor. het gaat over de chassis balk onder de cabine steun het eerste stuk foto is een goed idee zal ik vandaag maken.het is te doen zonder brug.ik heb deze camper gekocht zonder dit na te kijken.had het ook niet verwacht. daarom zoek ik een goede lasser daar kan ik wel aankomen maar niet aan de ruimte om dit uit te voeren als u het adres in zeeland nog heeft of weet kan ik daar contact mee opnemen. mvg. jan

04 aug 2020 10:12

Jan,

Misschien is het handig een paar foto´s te plaatsen van wat er gelast moet worden, Verder zoek eens naar restauratie bedrijven bij jouw in de buurt, ik dacht dat er wel enkele daar zaten. Vroeger ging ik vanuit Utrecht naar een goede kennis in het Zuidwesten van Zeeland, ik was heel tevrede over zijn Manier van werken. Tegenwoordig las ik zelf de stukken in de bus en andere auto´s. maar ik woon nu ook in het Rhein gebied tussen Koblenz en Köln.

• J. Vrijvogel
03 aug 2020 15:19

hallo bericht van een nieuw lid ben op zoek naar een lasser of lasbederijf voor las werkzamheden aan mijn chassis woon zelf in Etten-leur tussen breda en r.daal of iemand die ruimte heeft met krachtstroom dit voor het las apparaat alle tips van harte welkom het liefst bij mij in de buurt hoop spoedig iets te hoteren zodat mijn camper ook weer de weg op kan. mvg.Jan

Tijd voor maken pagina: 0.287 seconden
­