­

Antwoord: nieuwe (/goede staat) banden gezocht voor een Hanomag Henschel F 46 KA

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: nieuwe (/goede staat) banden gezocht voor een Hanomag Henschel F 46 KA

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Tj. Hoekstra
27 aug 2020 12:00

Quote Flora: hopelijk gaan ze nog een tijd mee:)))

Wat is de leeftijd van de banden?

• R.P.M. van Leeuwen
26 aug 2020 22:54

Thanx voor de reactie, gebruikt hoeft niet slecht te zijn,incl montage geen slechte prijs,zijn best zware banden nog om te monteren en balanceren.

Mvgrt Rene

• Flora de Jong
26 aug 2020 22:51

Handig om te hebben inderdaad dat instructieboekje!
We hebben ondertussen de juiste banden er op. De velgen waren dus nog wel de originele en hier paste de voor ons kloppende maat banden wel op. Tweedehands banden hebben we gekocht van de Kogge, voor 60e per stuk inclusief montage. Uiteindelijk dus ook wel een meevaller qua prijs, hopelijk gaan ze nog een tijd mee:)))

• H.P. de Jong
21 aug 2020 20:26
  • R.P.M. van Leeuwen
18 aug 2020 09:26

Flora wellicht staan hier wel de afbeeldingen en maten in van de hanomag f46..

www.dubbellucht.nl/techniek/techniek-doc...isch-introductieboek
Ook in het boekje van de f45 staan geen velgen zag ik wel, wel ooit iets gezien onder technische documentatie van velgen,maar ik zie het vast over het hoofd...
Succes , mvgrt Rene

• R.P.M. van Leeuwen
18 aug 2020 00:16

De banden die je nu hebt zijn voor een 4wd wat ik al vermoede , dat zie je vaker .Maar op de achteras gaat het eigenlijk fout want de wangen komen bijna bij elkaar bij belasting.Het zijn geen bestel autobanden ,dus dat heb je goed gezien.
Op deze site van het forum is een werkplaats boek te downloaden van jouw hanomag ,daar staan de velgen ook in.

Ik weet effeniet goed hoe ik de link moet maken , net gepoogd te maken , maar het lukte niet.Iemand anders wel?

Mvgrt Rene

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden
­