­

Antwoord: Garage gezocht omgeving Deventer

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Garage gezocht omgeving Deventer

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.J.G.M. Spruit
18 aug 2020 17:24

Hoi Anne

ik snap je zorgen en zeker nu de regen er wat vaker aan gaat komen.
Om het later goed te kunnen doen adviseer ik je voor nu er even buthyl kit op kleine gaatjes aan te brengen.
Dat houd de regen buiten en met wat wasbenzine is dat snel weer weg te poetsen als je later er een betere definitieve reparatie wilt aanbrengen.
Verder zou ik zeker niet met siliconen kit aan de gang gaan want dat weg krijgen is weer een klus op zich.

En nu snel lid worden hé ;-)

• Anna Lesterhuis
18 aug 2020 15:50

Hallo dubbellucht!

Sinds een paar dagen zijn wij eigenaar geworden van een mooie L 608 D Mercedez-Benz camper, zie bijlage. Hiermee willen we uiteindelijk langdurig gaan reizen door Europa. Voor nu zijn we op zoek naar een goede garage, het liefst in de buurt van Deventer. We hebben een paar kleine gaatjes ontdekt in het dak, en dat willen we graag snel laten repareren. Vermoedelijk zijn er meer kwetsbare plekken in het dak. Weten jullie een goed adresje voor ons?

Ook tips voor doe-het-zelf tijdelijk oplossingen zijn zeer welkom gezien de weersvoorspellingen van de komende dagen ;)

Met vriendelijke groeten,
Martijn en Anna

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.278 seconden
­