­

Antwoord: Schuifdeur 609D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Schuifdeur 609D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Mario
12 jan 2021 09:36

Goeie tip van die föhn, bedankt! Zal een klusje in het voorjaar worden. In de buitenlucht spuiten nu met deze temperaturen schiet niet echt op.
Heb nu gemerkt hoe moeilijk het is om een verroeste schuifdeur van een 609 te vervangen/repareren dus ga deze eXtra goed behandelen!!
En de rest natuurlijk ;-)

Groet,
Mario

• Tj. Hoekstra
12 jan 2021 09:12

Quote: Binnenkant gaan we inspuiten met tectiel!

Zorg dat de tectyl lekker dun is, zodat deze tussen de fels naden kan kruipen. Eventueel de fels naden met een föhn voor verwarmen. Ontwateringen gaten ( onderzijde deur) open houden, zodat eventueel vocht weg kan.

Overigens kan het geen kwaad om de rest van de bus ook te doen, ze willen wel roesten.

• Mario
11 jan 2021 23:31

Nog bedankt voor je reactie, het meedenken

en foto’s.
We hebben de schuifdeur laten oplappen zoals je ziet.

Hij schuift weer als een tierelier! Die kan weer flink wat jaartjes mee. Binnenkant gaan we inspuiten met tectiel!

Bijlagen:
  • Tj. Hoekstra
02 sep 2020 08:56

Bodem van de deur.

Opstaande binnenzijde van de deur.

Buitenplaat en binnenplaat tegen elkaar.

Bijlagen:
  • Tj. Hoekstra
02 sep 2020 08:44

Quote: Ik snap niet goed waar dit vervangende stuk geplaatst moet worden!

Bodemstuk. Ik zie zo nog even in de schuur voor een foto.

• Mario
01 sep 2020 23:36

Kan je me vertellen naar welk deel van de deur ik kijk? Ik snap niet goed waar dit vervangende stuk geplaatst moet worden!

Op eBay.de zag ik een voorbeeld van een Vario uit 1996 met allerlei carrosserie delen (passen die op een 609 uit 86?)

Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden
­