­

Antwoord: Gezocht, Bestuurdersstoel in stof gelijk aan bijrijdersbank

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht, Bestuurdersstoel in stof gelijk aan bijrijdersbank

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Ruud Peper
15 sep 2020 09:59

Wat vervelend Jelte ;). Ik stuur een PB naar Alex

15 sep 2020 08:34

Dan mag hij naar Ruud ;) Ik heb bij mij even gekeken, maar omdat ik een kast boven het voorraam heb moet ik eigenlijk al veel te vaak bukken.. ben vrij lang dus nog hoger zitten is niet zo makkelijk zonder verdere aanpassingen..

Bedankt in elk geval en succes Ruud ;)

• Ruud Peper
13 sep 2020 09:10

Hi Alex,

Als Jelte afhaakt, heb ik interesse! We hebben er zo een aan de bestuurderskant en wil graag dezelfde aan de bijrijderskant. Dan kunnen we ze beide in een keer laten bekleden....

• Alex Gielis
13 sep 2020 08:50

Ik ben inmiddels geslaagt in mijn zoektocht er komt een nette stoel naar mij toe. Topic kan gesloten worden.

Jetle,

wilde jij nog foto's van de geveerde chauffeursstoel? Ik had er Vrijdag wel even naar gekeken, en ik zag dat hij eigenlijk alleen opnieuw moet worden gestoffeerd. Hou er wel rekening mee dat je op zo een stoel makkelijk 10cm hoger zit als op een normale stoel ivm het mechaniek. Voor mij was en is dat een no go, en het liet mij verder ook duidelijk zien waarom de naad aan de bovenkant van het kussen aan deur en stuurzijde helemaal door is.

• Alex Gielis
06 sep 2020 19:58

Jelte,

Die stoel wil je niet hebben, De Slede is defect, en de bekleding is aan de deurkant geheel kapot. Het is niet zonder rede dat ik hem zelf niet wil overzetten, ik zie het ook zwart om hem te repareren.

Ik maak volgende week wel even een paar foto's dan kan je beoordelen of jij mijn mening deelt of een andere hebt ;)

06 sep 2020 19:52

Dan heb ik wel interesse in je geveerde stoel :)
Ik wil wel ruilen voor mijn stoel, dat is dezelfde als in je foto (zelfde stofje)..
Alleen dan de niet-verende variant ;).. Redelijk gaaf, de zitting heeft wel een gat bij het instappen..

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden
­