­

Antwoord: Gaspedaal

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gaspedaal

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard van Egmond
25 okt 2020 21:53

Kun je geen voetrust op de vloer schroeven waar je hiel tijdens het rijden op kan staan?

• J.H.M. Veldman
25 okt 2020 21:40

Deze zit ook wel erg hoog. Komt ie met vol gas wel op of dichtbij de vloer?

• G.J. Miedema
22 okt 2020 10:44

Alex Gielis schreef : Ik weet dat ze in RHD voertuigen een Hangend pedaal hebben welke scharniert over de zelfde bus als waar de geleidestang van de LHD over zou scharnieren. Ik wil zo een pedaal hebben, omdat ik slechte ervaringen heb met die geleidebussen van het pedaal over de geleidestang. Ik heb nu al een tweede geleidebus in/onder mijn pedaal gemonteerd, maar tijdens het gas geven blokkeert hij na bijna 2000 km weer regelmatig.

Ik wil dus eigenlijk een pedaal hebben dat scharniert over de bus onder in de voetruimte en qua vorm nagenoeg identisch is aan de originele stang. Als dat bij jullie niet het geval is, dan ga ik zelf knutselen.

volgens mij heb ik deze nog wel liggen, zal vanavond even voor je kijken

• Alex Gielis
22 okt 2020 09:35

Oke, is in de basis wat ik zoek, maar inderdaad te hoog. Ik maak hem toch van de huidige stang. Het is geen monster klus voor mij.

• Hans Hendriks
22 okt 2020 09:11

Mijn pedaal komt uit het motorcompartiment en loopt dan licht naar omlaag. Maar staat nog te hoog om comfortabel te bedienen.

Bijlagen:
  • Alex Gielis
22 okt 2020 08:46

Ik weet dat ze in RHD voertuigen een Hangend pedaal hebben welke scharniert over de zelfde bus als waar de geleidestang van de LHD over zou scharnieren. Ik wil zo een pedaal hebben, omdat ik slechte ervaringen heb met die geleidebussen van het pedaal over de geleidestang. Ik heb nu al een tweede geleidebus in/onder mijn pedaal gemonteerd, maar tijdens het gas geven blokkeert hij na bijna 2000 km weer regelmatig.

Ik wil dus eigenlijk een pedaal hebben dat scharniert over de bus onder in de voetruimte en qua vorm nagenoeg identisch is aan de originele stang. Als dat bij jullie niet het geval is, dan ga ik zelf knutselen.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden
­