­

Antwoord: Orginele bestuurdersstoel ex-ambulance gezocht. Groene skai bekleding

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Orginele bestuurdersstoel ex-ambulance gezocht. Groene skai bekleding

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• E.A. Gielis
27 jan 2021 00:17

ik woon in Königswinter, Duitsland, en dat kan je onder al mijn berichten lezen ;)

over de prijs heb ik nog niet nagedacht. ik schrijf je dat wel in een PB. die komt dan de komende dagen naar je toe.

• P.H.T. Tinselboer
26 jan 2021 20:13

Dag Alex,

Bedankt voor jouw bericht. Ik weet niet zeker of mijn vorige antwoord is aangekomen.

Ik begrijp wat je zegt over het schuifbaar zijn; dat heeft inderdaad geen nut voor de bijrijdersplek.

Wat vraag je voor de bestuurdersstoel, en waar woon jij?

Groeten, Peter

• E.A. Gielis
25 jan 2021 18:26

Ik had op mijn bijrijderszijde een bestuurdersstoel. Het vervelende was dat alle knoppen aan de gordelzijde zit en dat je daardoor niet goed kan verstellen.

Verder is mijn ervaring dat rails totaal niet zinvol zijn op aan de bijrijders kant (Onze stoel stond altijd in de middelste positie), ik zou niet weten of dat bij een draaibare stoel anders is.

Voor jouw. Ik heb een bestuurdersstoel die binnenkort uit de bus gaat, wordt vervangen door eentje met stoffen bekleding, Ik weet niet of ik nog een hoofdsteun over heb voor de stoel. Dit omdat ik een bijrijdersbank heb waar ik mijn huidige Hoofdsteunen (bestuurders- en bijrijdersstoel) in ga monteren. Op de bestuurders stoel heb ik geen hoofdsteun omdat de Toiletruimte te dicht achter de stoel staat om nog een hoofdsteun te kunnen hebben.

• D. Vermuë
25 jan 2021 15:56

Hallo.

Ik heb wél een bijrijdersstoel uit mijn ambulance (groen skai). Stoel is gelijk aan de bestuurdersstoel volgens mij, maar er zit geen schuifrail bij.
Als ie voor je past mag je hem wel hebben. Af te halen in Marknesse

Groet Danny Vermuë

• P.H.T. Tinselboer
18 jan 2021 20:30

Ben op zoek naar een originele bestuurdersstoel (inclusief schuifmechanisme) van een ex-ambulance (wij hebben een 1987, 508D.
Groene skai bekleding, met zo'n 'functionele' plastic hoofdsteun. Dus geen stoel met stof, tenzij iemand weet of ik de bekleding van de huidige stoel eenvoudig kan overzetten; advies welkom.

We gaan er een draaiplateau aan bevestigen en de bijrijdersstoel mee vervangen.
Iemand nog een stoel liggen?
Alvast bedankt.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden
­