­

Antwoord: Ruitenwisser motor rechts 711D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Ruitenwisser motor rechts 711D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• E.A. Gielis
05 feb 2021 19:37

Pieter heeft toegang tot de EPC van de club.

• I. Derks
05 feb 2021 17:59

Ah ok, dan heb ik het goed gelezen -:)
Is dat een abbo structuur waar privé individuen op kunnen abboneren?

P.J. Bottema schreef : Tja toch wel

Ik heb toegang tot het officiele Mercedes dealer programma, daar staat veel meer in dan wat je op internet aan kopieen vind van de oude EPC

• P.J. Bottema
05 feb 2021 16:42

Tja toch wel

Ik heb toegang tot het officiele Mercedes dealer programma, daar staat veel meer in dan wat je op internet aan kopieen vind van de oude EPC

Bijlagen:
  • Tj. Hoekstra
05 feb 2021 15:56

Ik denk dat Pieter bedoelt dat L= LHD ( left hand drive). Dit is de Europese uitvoering. De Engelse zal dan R hebben voor RHD ( right hand drive).

• I. Derks
05 feb 2021 13:23

Ik bedoel dat je bij partssouq geen keuze kan maken voor linker of rechter wisser ... terwijl jij die keuze kennelijk hebt in het systeem waar je in zoekt. Ik zie die keuze ook niet bij je link bij Mercedes staan overigens. allicht niet belangrijk dan?

P.J. Bottema schreef : Waar komt dit plaatje nu vandaan uit dat EPC systeem waarin ook "linker"/"rechter" gemarkeerd staat?

Ik weet niet goed wat ik met die opmerking moet doen. Bij partssouq hebben ze dat onderdeel dus niet.
Bij Mercedes dus wel 0018202844

• P.J. Bottema
05 feb 2021 10:55

Waar komt dit plaatje nu vandaan uit dat EPC systeem waarin ook "linker"/"rechter" gemarkeerd staat?

Ik weet niet goed wat ik met die opmerking moet doen. Bij partssouq hebben ze dat onderdeel dus niet.
Bij Mercedes dus wel 0018202844

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden
­