­

Antwoord: camper verzekering

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: camper verzekering

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• P.J. Bottema
01 mrt 2021 18:19

Wij hebben toendertijd de bus laten taxeren omdat hij als ingebouwde camper wel flink wat meer waard is dan de handelsprijs voor een bus uit 1982.

• H.P. de Jong
01 mrt 2021 17:21

Een aanvulling op Frank's opmerking:

Je zult denken, wat maakt een paar kilo uit. Maar.. De pechhulp stuurt een hulpauto die max 3500 kg mag meenemen. Is de bus zwaarder, dan laten ze m staan. Sleephulp boven 3500 kg is erg kostbaar, vandaar dat dit bij veel verzekeringen uitgesloten is.
Hebben de vorige eigenaren geen tip waar zij m verzekerd hadden?

Veel plezier met jullie nieuwe bus, Hans Peter

• Frank Pronk
01 mrt 2021 14:39

check voor de zekerheid even je gewicht bij een weegbrug, dit kan verrassingen voorkomen.....

• Woudt stroo
01 mrt 2021 14:36

aha bedankt ik heb ze gebeld en helaas sluiten ze geen verzekeringen meer af voor campers ouder dan 15 jaar en zonder bear lock systeem ik zal idd mijn reis verzekering checken, de anwb dekt alles hij is onder de 3500 kg, en kost €181 per jaar

• Gerard H
01 mrt 2021 13:37

Hallo Woudt, check eerst nog eens driedubbel of pechhulp wel echt verzekerd is voor jullie bus. Er zijn meen ik uitzonderingen op leeftijd, gewicht, al of geen camper op kenteken en nog zo wat misschien.

Onze bus is wa verzekerd bij camperverzekerd.nl. ik denk dat ze ook pechhulp kunnen meeverzekeren. Zo ja controleer dan ook de voorwaarden. Onze pechhulp loopt via de reisverzekering. Die dekt ook onze bus. Voordeel is dat het niet uitmaakt met welk voertuig je reist.

En straks natuurlijk een statiefoto van jullie bus hier op het forum plaatsen ;)

• Woudt stroo
01 mrt 2021 11:21

Beste allemaal,
het is gelukt wij hebben via het forum een hele mooie 508d kunnen kopen,
deze gaan we vrijdag ophalen en moet natuurlijk verzekerd worden,
dit doen we graag bij de anwb want dan hebben we ook pech hulp.
ze vragen om de cataloguswaarde uit 1986 weet iemand waar ik deze kan vinden ?
we willen de bus graag wa verzekeren hij komt uit 1986 model L508dg en weegt ledig 2.949, rijklaar 3.049 en max 3.490

als iemand een betere verzekering met pechhulp weet natuurlijk ook altijd welkom

groetjes Tanja en Woudt

Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden
­