­

Antwoord: stalling met mogelijkheid tot klussen in omgeving Utrecht

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: stalling met mogelijkheid tot klussen in omgeving Utrecht

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.A. Hollemans
12 apr 2021 22:15

Dank heren!

Ik had de garageboxen in Utrecht al gezien. Zijn wat te duur voor koop en huur, maar zoiets is natuurlijk goed om in de gaten te houden. Hetzelfde geldt voor de antikraak lokaties. Ga ik zeker doen!

Mijn oproep blijft echter wel staan, dus als iemand iets leuks, kleinschaligs heeft of weet in de buurt van Utrecht houd ik mij ten zeerste aanbevolen!

• Gerard van Egmond
12 apr 2021 13:23

De tip van mijn naamgenoot kan ik ook aanbevelen.
Ik ben ook de gelukkige eigenaar van zo'n garage box.
Met de huidige hypotheekrentes is kopen voordeliger dan huren.
En je kunt de garagebox altijd weer goed verkopen. De vraag is groot.
Hier zijn ze nog te koop of te huur:

www.funda.nl/koop/utrecht/parkeergelegen...imteplan-88-loodsen/

• Gerard H
12 apr 2021 13:12

Je zou kunnen overwegen een grote garagebox van pakweg 10 x 3 meter te huren of kopen. Ik heb er zelf een in onze regio, en het bevalt prima.

• R.P.M. van Leeuwen
12 apr 2021 13:00

Bob , klusruimte wordt steeds schaarser, en dat je niet mag klussen bij een stalling heeft vaak met de regels van de verzekeraar te maken en mileu wegevingen. De werkvloer moet bv wel minstens vloeistof werend zijn of vloeistof kerend...Voorts moet alles in de evrgunning staan , dus opslag spullen etc. Ik ben er zelf bijna 2 jaar mee zoet geweest om een doorstart te maken met een auto hobby club op mn werk.
Om je een tip te geven er zijn nog genoeg zgn doe het zelf centerums waar je klusruimte per uur of dag kunt huren .

Even een voorbeeld; www.hobbyhal.nl/

Vast ook in utrecht , zag ze wel voorbij komen in ieder geval op google, zoekterm auto doe het zelf garage.

Ander idee is om bv bij een antikraak bedrijf aan te kloppen er staat inmiddels zat bedrijfsruimte leeg en wordt vaak bewaakt door anti kraak.

Mvgrt Rene

• R.A. Hollemans
11 apr 2021 15:04

Beste Dubbelluchters,

Wij hebben een mooie 508d ex leger ambulance uit 1986 die op dit moment zoals zoveel campertjes in een camper/caravanstalling staat waar wij er niet bij mogen om een beetje te klussen. Voor de deur thuis is ook niet echt goed mogelijk aangezien wij in een straat wonen waar de parkeerplaatsen schaars zijn (Utrecht).

Hierbij plaats ik daarom een oproep of iemand een plek heeft of weet waar ik de bus kan stallen (overdekt dus en tegen betaling uiteraard) en waar ik er een beetje aan kan klussen. Dit in de omgeving van Utrecht.
Het allerleukste zou ik het vinden om dit bij een mede dubbelluchter te doen zodat we samen wat kunnen aanrommelen aan de bussen en elkaar een beetje helpen. Maar elke optie wil ik heel graag overwegen.

Ik hoor graag van jullie hier, maar je mag mij ook even persoonlijk bellen of mailen als je denkt iets te weten.

Onwijs bedankt allemaal!

Groeten Bob Hollemans
Utrecht
bobhollemans@gmail.com
T: 0623737735

Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden
­