­

Antwoord: Kleppendeksel OM314

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Kleppendeksel OM314

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• E.A. Gielis
19 apr 2021 20:11

No problemo, hij ligt mij niet in de weg, stond eerder op de lijst om aangepast te worden :)

• W.O. Velthuis
19 apr 2021 20:05

Dat is mooi, Alex. Dat het verzenden nogal duur is geworden had ik al begrepen. Vind je het goed als ik even afwacht of er iemand dichterbij één heeft?

• E.A. Gielis
19 apr 2021 20:00

Wouter,
ik geloof dat ik er nog wel eentje voor je heb. voor 2 motoren heb ik er geen 3 nodig. versturen is echter wel vrij kostbaar.

• W.O. Velthuis
19 apr 2021 19:51

Volgens mij wel, het is alweer bijna twee jaar geleden dat ik het gezien heb. Dat was tijdens een sleuteldag in Leeuwarden.

De WGO heb ik hiervoor nog niet benaderd. Die zitten best ver bij mij vandaan maar het is een optie.

• Tj. Hoekstra
19 apr 2021 19:39
  • W.O. Velthuis
19 apr 2021 19:09

Ik ben op zoek naar een kleppendeksel voor een OM314.

De reden is dat er op mijn kleppendeksel een uitsparing voor een olievuldop zit. Het probleem is dat het kleppendeksel hierdoor slecht te verwijderen is en het risico is dat de borgveer van de as met de tuimelaars kapot gaat. (Dit is al gebeurd, gelukkig tijdens het verwijderen en direct ontdekt. Als dit tijdens terugplaatsen was gebeurd dat was het heel anders afgelopen.)

Waarschijnlijk heb ik een kleppendeksel van een Unimog of een aggregaat of zo. Olie kan ik wel gewoon bijvullen via een vulbuis zoals gebruikelijk bij een OM314.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden
­