­

Antwoord: Gezocht: V-snaar en achterraam 406D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht: V-snaar en achterraam 406D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

16 mei 2021 19:57

Je toegang tot het forum komt vast snel, Martijn, er moet vast door een van de vrijwilligers nog een vinkje bij je naam gezet worden.

De thread achter het linkje komt er op meer dat reparatie van zulk plexiglas goed mogelijk is met speciale waterdunne lijm Acrifix of Dichloomethaan en een injectienaald. Het plexiglas zit na benatten en sluiten van de spleet gelijk vast. Vooral niet kliederen, dat geeft onherstelbare vlekken.

• Martijn
16 mei 2021 19:12

Aanmelding is bevestigd, maar ik zie denk ik slechts een klein deel van het forum (aangeboden & gevraagd, en vragen van niet-leden).
Ik zal het raam eens gaan opmeten en dan op zoek naar iets dat er op lijkt, of alsnog toch proberen het te repareren!

16 mei 2021 13:40

Hallo Martijn, nee, de link verwijst naar mogelijke manieren om het raam te repareren. Ik zie nu dat je (nog?) geen bevestigd clublid bent, dan zie je nog maar een heel klein deel van het forum. Ik denk overigens dat dit geen standaard raam is dat origineel in je bus hoort. Wellicht dat je eens bij onderdelenbedrijven voor campers en caravans moet rondkijken.

• Martijn
16 mei 2021 13:30

Bedankt voor de tips!
Dat zal de makkelijkste manier zijn om lengte en breedte te achterhalen, aangezien de situatie de originele niet meer is.
De link opent niet. Verwijst die mij door naar een beschikbaar achterraam? :)

Edit: ah, ik vermoed dat ik geen toegang heb omdat mijn ledenstatus nog niet bevestigd is?

• E.A. Gielis
16 mei 2021 12:21

neem een meetband uit de naaidoos van de vrouw, en trekdeze om de poullies heen. De lengte in mm die je meet moet je hebben.

16 mei 2021 11:50

Welkom, Martijn! Ja, de bus is hier bekend en we hebben de vorige eigenaar met z'n allen moed ingesproken en geadviseerd met het oplossen van de problemen met zijn bus. De V snaar is nog niet langsgekomen het raam al wel :). Over de V-snaar kan ik je niet concreet adviseren. Als je de oude niet meer hebt om de maat af te lezen zou je met een touwtje de lengte kunnen opmeten en met een schuifmaat de breedte. Dan kom je denk ik een heel eind in de autoonderdelenwinkel.

Tijd voor maken pagina: 0.265 seconden
­