­

Antwoord: Gezocht stalling

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht stalling

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• M.D. Dekker
31 mei 2021 23:28

Met n "echte" stalling heb ik geen ervaring. Ik wil mijn bus er altijd zelf in en uit kunnen rijden wanneer ik wil. Mijn ervaring met dat soort plekken zoeken is dat je gewoon gaat zoeken/kijken. Je pakt de auto of fiets, neemt een leuke foto van je bus mee en rijd overal waar je iets ziet dat zou kunnen de dam op. Boeren, tuinders enz enz. Zeker bij boeren veel kans van slagen, er zijn er veel die geen vee meer hebben. En als je dan de dam oprijd, kennis maakt dan heb je elkaar meteen gezien. Die boeren vinden dat wel prettig natuurlijk, ik heb hetzelfde ooit met briefjes in bussen geprobeerd maar dat lukte niet. Zo'n boer gaat niet bellen zeg maar.

Zelf sta ik nu in een oude stierenstal waar ik ook mag klussen aan de bus. En als hij klaar is kan hij in een open veldschuur een stukje verderop.

Dis mijn tip in het kort, ga fysiek langs, laat zien wie je bent.

Hartelijke groet en veel succes!

• R.P.M. van Leeuwen
28 mei 2021 22:49

Inderdaad dit is de tijd om een stalling te zoeken , in deze maanden mei,juni lopen de meeste contracten af .
Goed google doorpluizen , marktplaats etc. Ik weet het valt niet mee , maar weet dat het midden in de winter helemaal een ramp is om een stalling te vinden. De animo is zo groot dat meeste stallingen al met wachtlijsten werken ....Ik heb sinds een maand een andere stalling gevonden , dichterbij wat ik op de fiets af kan.Toen ik bij het vorige adres af belde ,waar ik 5 jaar gestaan heb,was dat geen enkel probleem , genoeg gegadigden op de wachtlijst...
Nou mijn google inspanning vondt dit...in jouw opgegeven driehoek .. stallinga20.nl/
www.andrereijmbv.com/
Dus gewoon gegoogled op caravan stalling nieuwerkerk aan de ijsel ...vele hits...te veel om te plaatsen eigenlijk...
En het west land , daar al na gevraagd? .Ik sta nu ook bij een voormalig bollenexporteur dus wellicht een hint?
Ik wil je een wijze raad geven , stal alleen met contract.Dat heb ik ooit zonder gedaan , maar dat heeft heel veel geld gekost onder aan de streep.....

Mvgrt Rene

• E.A. Gielis
28 mei 2021 17:12

Ga je nou elke dag een nieuw topic hiervoor beginnen?

• E.P. van den Ende
28 mei 2021 16:04

Dubbelluchters,

Weet u misschien een stalling in de buurt van Rotterdam (Hoek van Holland - 's Gravenzande/Heenweg - Delft - Nieuwerkerk aan den IJssel - Nesselande) die nog plek heeft ?

dankjewel

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden
­