­

Antwoord: Gezocht: snelheidsmeterkabel / kilometertellerkabel / snelheidsas LF 409

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht: snelheidsmeterkabel / kilometertellerkabel / snelheidsas LF 409

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J. van den Broek
05 jun 2021 16:19

Aah top! Goeie tips Rene.
WO zojuist gemaild. Ik ga eens kijken naar die universele kabels.
Dank!

• R.P.M. van Leeuwen
03 jun 2021 15:40

Had je al nagevraagd of de werkgroep onderdelen nog iets kon betekenen..? zaterdags open met afspraak ? Mocht het niet lukken er zijn universele speedo cable sets te koop , dus zoekterm universal speedocable kit.
Zoiets dus;
www.amazon.com/Motion-Pro-01-0107-Univer...ometer/dp/B00BZ0SW4K

Soms heeft de mercedes benz dealer meer dan je zou verwachten ,dus die zou ik zeker even bezoeken . Het meest trefzeker bij een dealer met bedrijfswagens. vaak niet zo duur als menig een denkt.

Ik zag laatst nog een antwoord op dit forum met een soort gelijke vraag...Op aliexpress zou ook een universeel digitale snelheidsmeter zijn..werkt zeker zonder kabel.

Succes mvgrt Rene

• P Swarts
03 jun 2021 11:18

Ik zoek meestal op deze site partsouq.com/
Maar of de oudjes daar ook te vinden zijn weet ik niet

• J. van den Broek
02 jun 2021 15:56

Overigens nog wel op zoek naar de snelheidsmeterkabel, hoeft niet origineel te zijn. Nog weinig succes gehad met de OEM nummers.

• J. van den Broek
02 jun 2021 15:40

@Hoekstra Top dank je!
@Gielis Beide delen wil ik vervangen. Bovenste deel bij de teller was oorspronkelijk gebroken en bij de versnellingsbak is gebroken bij het eruit halen :D. Was al aardig slecht aan toe.
Overigens inmiddels wel op een site gekomen met OEM nummers voor de geïnteresseerden: mercedes.7zap.com/en/eu/fg/utility/lf+40...408+g+lf+409+lf+410/

• E.A. Gielis
02 jun 2021 15:34

welk deel is gebroken? je hoeft alleen dat deel maar te vervangen, en niet vergeten af een toe te olien met kettingolie ;)

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden
­