­

Antwoord: Stang voor koppelingspomp aan pedaal 508D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Stang voor koppelingspomp aan pedaal 508D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• T. Exelmans
27 jun 2021 15:56

Alex, wat is de toegevoegde waarde van daarover te gaan discussiëren?

Er is geen haast bij in de zin van ik hoef geen noodreparatie uit te voeren om te kunnen rijden, maar het is wel dringend in de zin van ik wil het snel degelijk opgelost hebben.

Zo nu dat uitgeklaard is kunnen we hopelijk weer verder met constructieve zaken..

Ik heb al bij de dealer geïnformeerd en er blijken 2 onderdeelnummers te zijn voor deze stangen, 1 is niet meer leverbaar en de andere wel tegen de exhorbitante prijs van €50 + BTW. Zonder de garantie dat dit de correcte stang is.

Pieter, ik zal van de week even meten, bedankt.

• P.J. Bottema
25 jun 2021 16:58

Heb je maten?

• H makkinga
25 jun 2021 16:04

het had toch enige haast alex
en was niet dringend;) ;) :whistle: :whistle:

Da's geen slecht idee maar er is een beetje haast bij en zelf heb ik geen draaibank of 3D printer

Het is niet dringend, er wordt zo nog mee gereden maar het is irritant dat het pedaal nu speling heeft in de stang. Rijd erg onaangenaam.

• E.A. Gielis
25 jun 2021 15:32

Thibaux,

dringend op zoek, maar het heeft geen haast, wat is het nou? heb je al eens bij de dealert nagevraagt?

• T. Exelmans
25 jun 2021 14:49

Het is niet dringend, er wordt zo nog mee gereden maar het is irritant dat het pedaal nu speling heeft in de stang. Rijd erg onaangenaam.

Uiteraard kan ik er wel snel iets inbeunen om de speling op te heven maar ik zou het graag gewoon netjes oplossen op de originele manier.

Moest er iemand iets hebben liggen hoor ik dat graag.

• P.J. Bottema
25 jun 2021 10:11

Heb je het al gefixt

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden
­