­

Antwoord: Controlelampjes LP 608

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Controlelampjes LP 608

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

27 jun 2021 12:24

Bedankt mensen, kan ik even verder met mijn zoektocht

27 jun 2021 12:23

Inderdaad, nieuwe functieschakelaars links van het stuur met rechts de functielampjes zoals in de foto. Gaat dan om mistlichten, richtlicht/schijnwerper en werkverlichting

• Gerard H
27 jun 2021 11:24

Dan zou de directe link deze moeten zijn... Goede vondst, René!

• R.P.M. van Leeuwen
27 jun 2021 11:10

In de klassieke mercedes wereld zijn er meer mensen op zoek ...

Lees dit draadje even ; worden nog aangeboden maar inderdaad moeizaam;
www.benzworld.org/threads/u1700l-dash-in...anel-lenses.2924842/

kijk even bij de reactie van 17 feb 2020, het lijkt erop dat de firma expedition imports ze levert...als je goed leest...zie je ook dat dit in de states is...vreemd genoeg vindt je voor duitse autos dar soms meer dan hier.Tijdens de restauratie van een porsche 911 targa meest bizarre kleine detail delen juist aan de ""overkant"" gevonden ...en dat terqwijl duitsland toch niet heel ver hier vandaan is maar steevast nicht erhaltig het antwoord was....de kleine delen waren gloednieuw in originele verpakking , zou mij niet verbazen dat het bij mercedes net zo gaat.

zoekterm google ; dash indicator panel lens mercedes truck

Nog even door gegoogled; www.expedition-imports.com veel voor unimog en g klass die dezelfde lensjes zouden moeten hebben?

In belgie zou ook een goede onderdeelboer zitten voor unimogs. probeer daar anders even. Destijds zullen de lensjes door hella zijn gemaakt , maar ik kwam ze niet meer tegen in de catalogus.

Succes in ieder geval.,mvgrt Rene

• Gerard H
27 jun 2021 10:54

Die foto is in ieder geval gelukt. Als ik het goed begrijp, dan wil je op de plaatsen waar nu de zwarte afdekplaatjes zitten ook lampjes dan wel schakelaars plaatsen?

27 jun 2021 09:13

Ik heb al contact met Mercedes, ook over andere "ersatzteile" maar tot op heden nog zonder succes.

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.275 seconden
­