­

Antwoord: Knipperlicht pook /schakelaar / stuurkolomschakelaar

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Knipperlicht pook /schakelaar / stuurkolomschakelaar

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• D. van Alkemade
27 jul 2021 13:21

Ik snap het al. Jij denkt aan 1 schalaar met links, neutraal en rechts. Dat is natuurlijk veel handiger dan twee losse voor links en rechts. Dank!

• D. van Alkemade
27 jul 2021 11:10

Veel dank! Ik ga knutselen. Waarom een driestanden schakelaar? Ik moet toch alleen aan en uit of zie ik iets over het hoofd?

Groet, Daan

• P.J. Bottema
27 jul 2021 10:45

Hallo Daan, dat zou moeten kunnen, hier onder het schema waar B3 de schakelaar in de stuurkolom is.

Als je de twee swart/groen-witte draden kunt vinden die op 54 van de schakelaar zitten en de draden voor links L en rechts R, en je zet daar een driestanden wipschakelaar tussen zou het moeten werken.

Succes 06 20303367

Bijlagen:
  • D. van Alkemade
26 jul 2021 23:10

Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een knipperlicht pook unit (in het Duits de blinkerschalter, onderdeelnummer 01 8140 21) voor mijn 409. Wie weet hoe ik daar aan kom, of heb je er nog een liggen?

Alvast heel veel dank, hopelijk kan iemand mijn vakantie redden…

Ik dacht ook nog: als ik schakelaars zet tussen de goede draden, kan ik daarmee tijdelijke knipperlicht bediening maken?

Groet Daan

Tijd voor maken pagina: 0.296 seconden
­