­

Antwoord: voorruit mercedes 409

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: voorruit mercedes 409

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Bert Becker
30 aug 2021 20:13

Beste schrijver van dit bericht,

Het is gebruikelijk/beleefd en zelfs verplicht om als lid van Dubbellucht en het forum alleen berichten te plaatsen onder je eigen naam. Per slot van rekening streven we allemaal hetzelfde doel na en dat is zo veel mogelijk van onze oude bussen op de weg te krijgen en te houden; daar hoeven we toch niet geheimzinnig over te doen?

Berichten die anoniem worden geplaatst zullen worden verwijderd.

Mochten er nog vragen en/op opmerkingen zijn, dan hoor of lees ik dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Bert Becker
Bestuur ICT Dubbellucht

27 aug 2021 00:22

Goededag welk model mercedes 409 heb je ? een dudo (T2) of een bremer (T1)? Indien dudo vraag eens bij de werkgroep onderdelen die hebben ze ook nieuw ,er is overigens ook verschil in hoogte van de ruit.

Indien bremer.. www.classic-autoglas.com/mercedes-transp...307-frontscheibe-u-m , Of bv van wezel of andere auto ruiten handelaren , shoppen loont zeker! Voor een audi coupe een origineel ruit gevonden voor een fractie van de dealer bij carglass....(heeft in duitsland ook een classic line) Let op! verkrijgbaar in bronze, groen , en normaal met of zonder zonnebalk , en dan ook nog in groen en blauwe balk...(de zonnebalk)

Vaak handig als je het ruitrubber kan kopen (voor t2 bij wgo, t1 bij bv autodoc ) deze los te nemen en de roest behandelen die er vaak onder zit. Ik heb divkeren ruiten laten plaatsen door een lokale ruitenboer en de kosten vallen echt mee ,daar kun je geen ruit voor verknoeien , succes , mvgrt Rene

P,s waarom plaats je je vraag anoniem zo n rare vraag is het toch ook weer niet?

• Anoniem
24 aug 2021 15:55

ben opzoek naar voorruit mercedes 409 .
of mischien kan iemand me vertellen of er mischien ook raam van andere busjes zouden passen??

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden
­