­

Antwoord: Dieseltank MB 508 D 85 L

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Dieseltank MB 508 D 85 L

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Herbert Faber
02 okt 2021 18:15

Ik heb toch maar een andere 2de hands tank gekocht want in de tuin van mijn jaren 30 woning kan ik zelf die tank niet schoonmaken. En ik heb ook geen betonmolen ;-)

• E.A. Gielis
29 sep 2021 12:39

Herbert,

Ik zou zeggen, die garages willen niet reinigen want dat kost tijd en levert ze te weinig op.

Ik heb tanken genoeg gereinigd.
Je demonteerd de tank, haalt alles er uit en maakt die meeste openingen dicht met een rubber onder een plankje en spanbanden.

Daarna Doe je een RVS ketting en wat benzine in de tank en gaat lekker schudden en zorg je dat de ketting overal komt.

Dit herhaal je tot je geen viezigheid meer in je nagevulde benzine hbt zitten. Daarna kan je weer alles monteren,

Is je groof filter welke in je tank zit smerig dan kan je deze vrij makkelijk reinigen door hem in kokend water te leggen en te roeren.

• Tj. Hoekstra
29 sep 2021 12:28

amerikaanseautopagina.com/forum/images/e...aa9179e8cfbb03ecad75

Tank vastzetten op betonmolen, wat fijn grind erin en draaien maar.
Wel de vlotter verwijderen :)

• Herbert Faber
25 sep 2021 11:42

Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een dieseltank. Tweede hands of nieuw. Bij voorkeur 85 L en lijkend op wat er nu onder mijn camper zit.
Zie bijgevoegde foto's .

De huidige zit vol slijm en prut. De garages die ik er over gesproken heb geven aan dat vervangen beter en minder gedoe is dan proberen te reinigen.

Groet,
Herbert Faber

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden
­