­

Antwoord: ‘Kleine’ zwaailampen laag dak 409

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: ‘Kleine’ zwaailampen laag dak 409

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• G. van Ruitenbeek
08 okt 2021 00:29

Hoi

Heb meerdere.

Ik Stuur een pd

• L. Witteveen
01 okt 2021 10:44

Ze maken met een 3D printer heb ik eerder gehoord, maar daar mis ik nu net even de kennis voor… geen idee hoe dat zou moeten, wat daar voor nodig is… hier iemand een idee? Of er toevallig zelf heel vaardig mee? En die me er een handje mee kan helpen?

• Gerard H
26 sep 2021 22:39

Zwaailamp en voet zijn twee los van elkaar staande zaken. Toen wij onze bus kochten had deze alleen nog de aan het dak gelaste zwaailampvoeten maar niet de zwaailampen die er op hoorden. Die zwaailampen heb ik een paar jaar later kunnen scoren tijdens een voorjaarsweekend. Het zijn standaard Hella lampen, maar het typenummer kan ik zo gauw niet vinden in m'n archief. Ik kan morgen even kijken.
Je zou wellicht kunnen overwegen de voeten bijvoorbeeld te 3D-printen of iets dergelijks. Ik denk dat het heel lastig wordt zo'n zwaailampvoet te scoren, maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis. Die loze draadjes die nu uit je dak steken vragen inderdaad om een vervolg. :)

[edit] Zie oude berichten over dit onderwerp hier en hier

• L. Witteveen
26 sep 2021 22:13

Gezocht dus: de zwaailampen voor een dudo brandweer met een laag dak. Het gaat hier dan om de kleinere variant zwaailampen met voet eronder die de schuinte van het dak compenseert. Heb jij ze er toevallig vanaf gehaald? Ik ben op zoek!

Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden
­