­

Antwoord: Opzoek naar stalling voor 1 a 2 maanden Amsterdam/omgeving

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Opzoek naar stalling voor 1 a 2 maanden Amsterdam/omgeving

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
24 okt 2021 10:50

In krommennie is een voormalig fabriekspand in delen te huur....jonge gasten die een stalling/garage willen beginnen , hierbij het nummer via messenger; 06 54608905 , noordervaartdijk 10 krommenie ....

Krommenie is 10 minuten vanaf amsterdam , ik rijdt het dagelijks namelijk...

Geen idee van prijzen , maar niet geschoten altijd mis... Ik werk voor een energie bedrijf en rijdt ook dagelijks door oa amsterdam zuid oost..hier veel bedrijfspanden leeg en worden bewoond door anti kraak organisaties ...informeer daar ook eens. Zeker in de buurt van het amc /ikea staat veel leeg.

Als laatste in amsterdam osdorp is een stalling die ook voor 3 maanden verhuurt. , en in aalsmeer is nog altijd plek. ..
www.stallingamsterdamosdorp.nl/
Succes mvgrt Rene

• M. Gross
23 okt 2021 22:15

Beste Frank,

Bedankt voor de tip! Ik ga eens een belletje doen maandag.

• M. Gross
23 okt 2021 22:14

Beste meneer Gielis,

Achterin heb ik een breedte van 2,0m5. Dus ik heb een heerlijk volle lengte matras achterin. Daardoor kan ik ook een vol keukenblad van 60 tegen de muur en aan de andere kant nog een douchecabine van 80 en dan heb je nog steeds een goede loopruimte. Zeker een aanrader!

23 okt 2021 16:14

Is nieuwegein dichtbij genoeg? Hier is een stalling die nog maximaal een jaar blijft bestaan. Wagen staat dan binnen. Op de perkinsbaan in Nieuwegein, ik heb er geen belangen bij.

Bijlagen:
  • E.A. Gielis
23 okt 2021 12:50

Ik kan je niet helpen aan een plekje, zeker niet in de buurt van A'dam, maar ik vind je bus echt super. Kan je mij zeggen hoe veel breedte jullie binnen hebben. Ik zit zelf ook te plannen om een vergelijkbare opbouw te maken.

• M. Gross
23 okt 2021 11:45

Beste Clubleden,

Ik ben voor mijn woodie 407D(3.30M hoog) opzoek naar een binnen stalling voor een aantal weken. Op dit moment lekt het dak en wil hem graag ergens binnen hebben voor een aantal weken zodat ik met een gerust hart even de zon kan opzoeken.

Wie heeft er voor mij een plekje voor mij in de buurt van Amsterdam?

Mvg Miro

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden
­