­

Antwoord: Mercedes TN raamslingers (zwart)

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Mercedes TN raamslingers (zwart)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
24 jan 2022 11:39

Goedemorgen Jos, 60,- is inderdaad even over the top ...kijk anders even aan de binnen /onder zijde van het defecte slingertje en google even op dat part nummer wat je vindt ,of vul dat eens in bij bv de sites van bv autodoc. Dan is de 4 tot 10,- die febi er voor vraagt wat beter te doen , overigens is febi ook een oem supplier....

Succes , mvgrt Rene

• J. Oosterhof
24 jan 2022 10:30

Goedemorgen Rene,

Bedankt voor de informatie. Daar ga ik even rustig naar kijken. Ik heb ze bij de mercedes dealer aangevraagd, maar daar vroegen ze €60 per stuk. Dat vond ik wat veel.

Ik ga met jou info aan de slag.

Groetjes,
Jos

• R.P.M. van Leeuwen
24 jan 2022 09:50

Hallo Hallo Jos,

Ze zijn ongetwijfeld nog nieuw bij de mercedes dealer te koop , voor minder dan je zou denken...
Overigens heb ik ze wel eens in de imitatie handel gekocht van febi bilstein in oost europa. (mercedes sprinter) en waren iets van 4,- per stuk ...Aangezien bv deurgrepen van een G klass ook passen zou het zomaar kunnen dat de raamslinger van de G klass ook past?
Best is toch even het oem nummer te vinden i.p.v aannames uitgaan. ...
Ik zag ze wel van de trucks van mercedes bv , hier even een linkje
www.motointegrator.nl/producten/1021225-...dd1HbE0aAnvjEALw_wcB

Mercedes referentie;673 760 00 02

Febi heeft er meer voor bedrijfswagens van mercedes , dus het zou mij niet verbazen dat ze van de t1 ook nog leverbaar zijn, zeker omdat je de t1 nog dagelijks tegenkomt in landen zoals bulgarije en ze maar opgeknapt blijven worden....

Op 7 zap zie ik dit, item nr 83....
mercedes.7zap.com/en/eu/fg/utility/307+d...02/410/72/0/150/0/0/

Mercedes ; A 601 760 01 02 en zie je gelijk dat het nummer al vele malen is omgenummerd en in tich kleuren is geleverd...
Deze link zou je dan weer naar de bekende verkoop sites leiden...als je op item 83 klikt in de lijst mb-teilekatalog.info/view_SubGroupAction...&group=72&subgrp=150

En dan lijkt febi 26843 ook in een smart te zitten...

Even op 7 zap op je chassis nummer zoeken , onder vans ...of bij de lokale mercedes dealer langsgaan.

Mvgrt Rene

• J. Oosterhof
21 jan 2022 22:33

Hallo hallo,

Helaas is een van de raamslingers afgebroken. Aan de andere kant zat bij aankoop al geen originele slinger, zodoende zoek ik twee raamslingers voor een Mercedes TN/T1 (Bremer) in het zwart.

Hopelijk is er iemand die ze heeft of kan mij in de juiste richting de wijzen van iemand die het heeft.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Jos

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden
­