­

Antwoord: Radiateur en ventilator

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Radiateur en ventilator

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard H
10 mrt 2022 12:51

Normaal gesproken vervangt een radiateurenrevisiebedrijf in dat geval het koelblok als geheel. Ik heb dat destijds In Haarlem laten doen door www.bijlradiateuren.nl . De radiateur kwam als nieuw terug, en hij is na al die jaren nog steeds in topconditie.

• D. van Alkemade
09 mrt 2022 23:52

Leuk dat je dat zegt want ik heb net met een ervaren revisiemedewerker geprobeerd om een gat te dicht te solderen in de radiateur maar dat bleek onmogelijk te zijn.

Ik heb nu maar een compleet gereviseerde radiateur gekocht, een bezoek aan Elburg is mij te ingewikkeld en te onzeker helaas. Ik moet lang wachten op een beschikbare datum, ik weet vooraf niet of de gezochte onderdelen beschikbaar zijn en ik weet ook geen prijzen. Ik kan beter 100 euro meer betalen voor nieuwe onderdelen dan voor niks naar Elburg rijden, was mijn overweging.

Groeten van Daan

• M. Zwolsman
08 mrt 2022 22:33

Hoi Daan,
Een koperen lekkende radiator kan eenvoudig gerepareerd worden.
Als je dat zelf niet dicht kunt solderen dan kun je het bij een revisiebedrijf proberen.

In Elburg kun je de 19e weer terecht.

• D. van Alkemade
05 mrt 2022 22:47

O die link! Ik dacht dat je de tweede link bedoelde. Die eerste link van De Kogge is precies de goede , maar met de verkeerde prijs, want daarvoor koop ik ook een nieuwe bij Kapel.

Toch veel dank voor het meedenken!

Groet, Daan

• P.J. Bottema
05 mrt 2022 16:32
  • D. van Alkemade
05 mrt 2022 16:21

Ik had twee dagen geleden een mail gekregen van de WGO om een afspraak te maken om langs te komen, maar toen heb ik het laten gaan omdat ik dacht dat ik een goede tweedehands had gevonden. Vandaag kon ik ze per mail niet meer bereiken om de afspraak alsnog te maken. Ik probeer zsm een nieuwe afspraak te maken. De radiateur die jij stuurde is helaas te klein. Dank voor je hulp!

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden
­